Jack Ass "Steve-O dood?!

Status
Not open for further replies.
M

mc2

Guest
Iedereen zegt dat die steve-o uit jack ass, zich eigen dood ge- jackassed heeft!

Waar of niet?!
 
Advertisement - register to remove this

d8 het wel

khad gehoord dat die doed ant skaten was, toen een stunt maakte en met ze hasses op stoeprand kwam ofzo:|

sja weetnie zeker..
 
het is nep.
ik kan het nergens vinden dus dan zal het wel nep zijn he.
zelfs niet op de site van mtv en fansites van jackass.
 
ik had gehoord dattie zn nek had gebroken en eerst dattie dus dood was, later dattie nog wel leefde ofzo.. naja vaagheid
 
volgens mij is het bullshit

ik hoorde iets van een maat over een jump van een flat ofzo, waarbij wee man dood was en steve o veel shit had gebroken ofzo...

gaaaap fakez0rz...
 
Ik hoorde dat andere hazes met zijn VLIEGER van een flat is gesprongen en zijn liedje nou nooit meer gedraaid mag worden..
 
Last edited:
Originally posted by Enrico@nrg
Ik hoorde dat andere haze met zijn VLIEGER van een flat is gesprongen en zijn liedje nou nooit meer gedraaid mag worden..

Hmz, das een fokking wereldramp! :)
 
ik heb juist weer gehoord dattie, toen hij met een winkelwagentje de trap af ging, voorover flikkerde, op zijn neus terecht kwam en dat toen zijn neus-botje in zijn hersens is gevlogen :? echt allemaal onzin duzz
 
Originally posted by Lord of Panic
ik heb juist weer gehoord dattie, toen hij met een winkelwagentje de trap af ging, voorover flikkerde, op zijn neus terecht kwam en dat toen zijn neus-botje in zijn hersens is gevlogen :? echt allemaal onzin duzz

Zijn gewoon allemaal geruchten...
 
ik heb gehoord dat daanje dood is trouwens...net na het tikken van dit bericht issie vermoord door nog niet nader bekende personen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top