This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ixil twinner

darkdevel

Well-Known Member
hallo ik heb een vraag. klinkt een yamaha neo's goed met een ixil twinner ?en rijd hij daar ook een stuk harder mee? zo ja hoeveel harder?
 
miss maakt ie niet goed contact @ je startmotortje... heb ik ook wel is last van...

stekkertje ff loshalen btje schoonborstelen en btje contact spray ertussen... en werkt weer goed
 
darkdevel said:
is de Yasuni Z een goede uitlaat en zo ja gaat men neos er ook hadere door en maakt hij een moi geluit

hij maakt best een mooi geluidje.. maar gaat neit veel harder.. beter koop je dus gewoon die yasuni R ietsjes duurder.. maar dan heb je wel meteen DE uitlaat voor 50cc
 
Je hebt nu al van meerdere uitlaten gevraagt of ze goed zijn, beter lees je eens wat mensen typen want in onder andere mijn vorige post staan een paar uitlaten die goed presteren en ook hun geld waard zijn. "Mooi" zijn ze alle en een "leuk" geluid maken ze ook.

Die Ixil Twinner is nogmaals gezegt een shituitlaat. De Yasuni Z is van goed kwaliteit maar je scooter loopt gewoon niet echt veel harder en trekt zeker niet harder op. Beter haal je dus gewoon een Yasun R, Gianelli Shot of Bidalot S2 die uitlaten hebben zich bewezen, ze lopen mooi en maken een mooi geluid.