ixil twinner

darkdevel

Well-Known Member
hallo ik heb een vraag. klinkt een yamaha neo's goed met een ixil twinner ?en rijd hij daar ook een stuk harder mee? zo ja hoeveel harder?
 
Advertisement - register to remove this

ja daar koop ik hem ook voor ik ben niet zo bekend met met scooters ik ben pas 15 dus maar waar zit die begrenzer dan die ik er uit moed halen? en heb je een site waar ik op kan zien hoe dat moed?
 
In de neos zitten 4 begrenzers:
- 1 in de luchtfilter (op je luchtfilter zitten 2 buisjes, 1 daarvan gaat naar je carb, de andere gaat nergens naar toe = begrenzer)
- 1 in de vario (is een klein ringetje)
- 2 in de uitlaat, waaronder een vernauwing in uitlaatbocht

Als je het voor het geluid en de looks doet, koop een twinner.
 
R-Neos said:
In de neos zitten 4 begrenzers:
- 1 in de luchtfilter (op je luchtfilter zitten 2 buisjes, 1 daarvan gaat naar je carb, de andere gaat nergens naar toe = begrenzer)
- 1 in de vario (is een klein ringetje)
- 2 in de uitlaat, waaronder een vernauwing in uitlaatbocht

Als je het voor het geluid en de looks doet, koop een twinner.

onzin , je luchtfilter zit geen begrenzer in...


een Ixil twin is gewoon een gare uitlaat , veel onnodig kabaal , en rijd voor geen meter in verhouding tot andere uitlaten..
 
Ixil twinner is een fucking mooie uitlaat. Prestatie zijn minder, ik ging 20 kilometer harder dan met een standaard uitlaat, Maar het geluid is echt de bom, dat is echt super.
 
Vroeger vond ik hem wel hard gaan, maar in vergelijking met wat ik nu heb is het 10x niks!! Wel maakt ie een lkkr geluidje(alleen is het vermogen er niet naar). Ps de politie vind deze uitlaat ook zeer leuk (niet dus...).
 
Bad_Boy said:
Ixil twinner is een fucking mooie uitlaat. Prestatie zijn minder, ik ging 20 kilometer harder dan met een standaard uitlaat, Maar het geluid is echt de bom, dat is echt super.

geluid is werkelijk niet om aan te horen. als je de hele buurt en iedereen er mee gek wilt maken, moet je vooral zo'n uitlaat kopen:rolleyes:
 
weet niet of je hem al heb gestest , maar anders moet je er ook niks slecht over gaan zeggen

ik heb een ixil twim nog op mn dna , zelf met 72cc is die ni zo luid , en op ori cilinder doet hij het nog goed ook , niks iover te zeggen , geen topprestaties , maar zeker veel beter dan origineel
 
Dit is echt een "had ik hem maar nooit gekocht" uitlaat. Alleen "stoere" nrx-mannen vinden dit een "mooie" en "zeer goede" uitlaat.
Mensen die al wat langer en serieus bezig zijn met hun scooter vinden dit een waardeloze kutuitlaat met een waardeloos geluid.
De politieagenten die niet zoveel verstand van scooters hebben en die je aanhouden, denken dat je scooter zwaar is opgevoerd mede door de zeer triest uitziende dubbele dempers en het te harde geluid (waar je ook weer een boete voor krijgt).

Dus een tip, sla deze zwarte pagina over uit je scootergescheidenis en koop gelijk een kwalitatief goede en fatsoenlijke uitlaat waarvan je later geen spijt krijgt. Bijvoorbeeld een Yasuni R, Bidalot S2, Gianelli Shot, Stage6... Want de kwaliteit is bij de "stoer" Ixil Twinner ook ver te zoeken.
 
Back
Top