Ixil twinner uitlaat

zuidwijk

weeeeee!
de nieuwe uitlaat van ixil, de twinner, vin ik wel bruut, maar ik vroeg me af of dat goed gaat met een onbegrensde runner? en wat als ik er een DR70 cilinder (getuned) etc. bij doe? doet die uitlaat het dan nog goed? thnx !
 
Advertisement - register to remove this

De meeste mensen denken alleen aan de "looks" van de uitlaat ... want het is ook een aparte speciale pijp die zkr wel een oog trekt.
alleen daarbij wordt er niet gedacht aan de prestaties van de uitlaat..het schijnt dat het niet echt een super pijp schijnt te zijn voor dat geld... en dat je zkr anderen ervoor hebt die beter presteren op je cilinder.
 
vind die twinner uitlaten wel gruwlijk maar ze makken echt een kk herrie niet normaal vriend van me had ook zn nieuwe en maakte echt een klote herrie en vind hem zelf niet echt lekker presteren:)
 
Ik heb hem zelf op mijn scooter zitten (mina. horizontaal). In het begin maakte hij een lkkr diep geluidje maar na een paar hondert km word het al snel een behoorlijke schele herrie. Prestaties zijn ook niet echt super. Zoals LG Tuning zegt een pijp die je alleen moet kope voor de looks want de rest is niks.
 
nee want de buisjes voor de demper zitten op de expansie gedeelte, werkt dus totaal niet, alhoewel hij op de std cilinder van aerox bij mij in dat geval, heel goed werkte toch, maar op 70 ist echt stront. Op std cilinder wil die best lekker lopen.
met mijn 12 mm carburateur kwam ik aan sproeier 78.
 
Bart Hoedemaker said:
@ TS: shot is bijna hetzelfde als de x-pro;)

@ air2air: 8P


lees jij dit topic ff nog een x tje ;)
hij begint nu toch echt over een DR70 TUNED :D
dan pak ik wel een shot erbij..
laser x pro zal het ook niet verkeerd doen maar shot lijkt me nou toch net iets beter persoonlijk.
 
scootparts zegt :

De Ixil Twin is een zeer aparte nieuwkomer in scooterland. Met zijn eigenwijs op de uitlaat geplaatste twee (!) dempers geeft deze pijp je scoot een zeer opvallend uiterlijk. En bovendien is deze pijp nog eens goed getest op een std. cilinder ook! Met twee dempers is het geluid bovendien ook aan de BESCHAAFDE KANT :|:| . Nooit weg natuurlijk.
 
1) hij heeft dikke tering herrie
2) omdat hij geen eindbocht heeft , heeft hij ook bijna GEEN power te verdelen.
3) het is gewoon een kut pijp..

ik zou idd gaan voor een shot of eventueel nog een C16 :)
 
Back
Top