italkit 70cc

Advertisement - register to remove this

Ik zou andere carb erop zetten (19 of 21mm). Andere vario (MHR2000???) en andere uitlaat (welke jezelf het mooist vind). krukas houd et wel, maar die kun je wel steken voor weinig (power1 ofzo). Ander membraan zou ik op den duur wel nemen, of alleen andere plaatjes.
 
onderbouw jouw advies eens...?
- mhr2000 vario is helemaal nog niet nodig.. je kan best nog een hebo variotje halen, doet het best en scheelt een stuk geld...
- niet alle uitlaten zullen goed zijn, dus niet 'kies maar een mooie uit'... ga eens na welke uitlaten 70cc hoogtoerig/laagtoerig zijn... en dan pas de looks,prijs,prestatie,geluid enz.
- krukas is in principe nog niet nodig om een vervangende erin te doen, je kan voor alle zekerheid kiezen voor een goedkope sterkere zoals doppler,power one,yamashi...
- membraan hoef je niet direct te vervangen, meestal krijg je bij je cilinder wel een setje carbon membraanplaatjes... en anders kan je die zelf los kopen... een 'race'membraan hoeft niet direct aantoonbaar beter te zijn, zoals daar tot nu toe nog altijd geen testen van zijn...
 
M@ste®foo®t said:
k zou toch iig andere lagers erop doen
minimaal :?
mja als je dan bezig bent kan je ook meteen beter je kruk doen. zijn niet eens zo heel duur.


std lagers houden het prima , het is juist de krukas die je moet vervangen...

ik race zelfs met std lagers ....
 
Back
Top