alesstino New Member Saturday at 22:07 #1 Hoi ik zoek iemand die een Italjet Tiffany verkoopt, het dient als verjaardagscadeau voor mijn zoon. Als je over een beschikt of je kent iemand die er een wilt verkopen laat het me even weten.
Hoi ik zoek iemand die een Italjet Tiffany verkoopt, het dient als verjaardagscadeau voor mijn zoon. Als je over een beschikt of je kent iemand die er een wilt verkopen laat het me even weten.
alesstino New Member Yesterday at 23:19 #3 Sparky said: Op marktplaats staan er een klein aantal. Click to expand... Ja maar helaas reageren mensen zeldzaam op marktplaats
Sparky said: Op marktplaats staan er een klein aantal. Click to expand... Ja maar helaas reageren mensen zeldzaam op marktplaats
Telefonica2. Well-Known Member Yesterday at 23:37 #5 Marktplaats is een verzamelpunt van klootzakken en betweters geworden. Ik heb er vaak mee te dealen gehad en je word er niks wijzer van.
Marktplaats is een verzamelpunt van klootzakken en betweters geworden. Ik heb er vaak mee te dealen gehad en je word er niks wijzer van.
W WEBRacing Well-Known Member Yesterday at 23:46 #6 En Facebook Marketplace is misschien nog wel erger. Er zijn op beide soms nog wel eens leuke deals te vinden, maar je moet door een zee van stront.
En Facebook Marketplace is misschien nog wel erger. Er zijn op beide soms nog wel eens leuke deals te vinden, maar je moet door een zee van stront.