This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Italie [Inkoop]

IceT

Pimp my SR
Hallo,

Ik ga binnenkort naar Toscane, Italie. Daarbij wil ik gelijk met mijn vakantie wat spullen inkopen voor mijn scooter. Wie weet voor meerdere mensen . Maargoed, kan iemand mij vertellen waar ik bv. in toscane zo'n shop kan vinden ? En zijn er nog tips ?
 
Mijn ervaring is dat het daar gewoon een stuk minder is dan hier.

Met school hebben we in 12 dgn Rome, Venetie, San Marino, Bologna, Viterbo en nog een paar plaatsten gehad. En ik heb volgens mij 1 scooterwinkel gezien.

Daarnaast zal het qua prijzen ook niet veel uitmaken.
 
Ik ben er ook geweest deze vakantie ( grote ) .
En er zijn daar echt amper scooterzaken , laat staan waar ze tuningparts verkopen
 
Ik ben nu aan het navragen op een forum, hoop dat ik wat uit de italiaanen kan krijgen !!
 
Er valt itt wat je zou denken echt aanzienlijk minder spul daar worden verkocht dan hier, mijn ouders zouden spul meenemen ui Sicilie, gewoon geen enkele scooter of scooterzaak gezien.
 
hmm ik was tijdje terug naar milaan gegaan en ik d8 misschien zijn hier nog wel leuke scootershops, maar was niks te vinden :S wel veel scooters maar alleen maar van die std dingetjes 8P
 
Waar ik altijd kom in italie hebben ze gewoon alle malossi shit, vario filters enzo liggen gewoon in vitrine.
 
Originally posted by jeffreyrovaart
ok dan waar kom je dan?
dat is ms wel makkelijk om er bij te vermelden

zal net zo duur zijn als in nederland cker niet goedkoper al BV scootparts