Italie dag!

Sjoerd

Well-Known Member
Iedereen heeft het over Sensation, maar Italie dag was er ook dit weekend... Ik ben daar zondag naar toe geweest, vandaag dus
smile.gif
.

Het was echt vet! Maar wel vroeg, ik lag zaterdag om 4 uur op bed en meost om 8 uur eruit...
frown.gif
Hmm lelijk...

Maarjha veeeeeel Ferrari's dus... Je kon je kont niet keren en er stond er weer 1! Die Diablos waren wat midner vertegenwoordigd viel me een beetje tegen, maar een stuk of 4, en 2 countachen, die trouwens veeel mooier in het echt zijn...

Verder was er nog een race met Ferrari's, vet scheuren met Modena's, was wel vet... Ik heb veel fotoz geshcoten, ik zal wel een paar vette online plaatsen in deze topic, morgen ofzo...

Echt vet trouwens hoe die dingen herrie maken, ik liep in de "pit" en toen kwamen er net 2 F40's binnen, beetje gassen daaro, en langzaam rijden... Wooooeiiii
biggrin.gif

Ook zon ouwe gek met een vet lekker wijf naast zich in een 360 spider, die liep dat idng oo ktelkens door te trekken... Mooi man, zoiezo veel chicks daar!!
biggrin.gif


Verder nog wat Masaraties gezien, en fiats, en wat Alfa Romeo's... Mooie 155 T-spaark gezien btw...

Zijn er nog meer mensen geweest van het forum?

SvR
 
Advertisement - register to remove this

Ik wacht op de pics
smile.gif


Ben niet geweest, wou wel 2 weken terug naar honda nsx dagen op zandvoort, maar niet gegana vanwege drukte
 
do'h hoe kan dit nou weer ???

naja wat ik wou zeggen

waar was dit enne ik ben laatst ook naar italiaanse dag op assen geweest en daar ook flink wat mooie foto's gemaakt. deze kan ik ook wel online zetten als er belangstelling voor is
 
Ik was gister op TT circuit Assen.

Dttc vedsrtijden, 156 cup, yaris en clio cup, maar de BELCAR race (125 minuten lang) was ronduit top. Wat een sound, tegen pijngrens aan, heerlijk
wink.gif


BELCAR: Porsches, 1 Dodge Viper, Callaway Corvette, 1 verdwaalde Clio V6
smile.gif
Vette BWM 3 coupe's. 1 oude 5 serie. En 1 of andere Marcos dacht ik. Die maakte het hardste geluid van allemaal. Trommelvliezen trilde gewoon uit je oren.
Winnaar was een oud model Audi 80 Competition. Vooral toen het ineens keihard begon te regenen kwamen er leuke slippartijen.
Echt nog nooit zo'n hoop geluid bij mekaar gehoord.

Zeer strak allemaal.
 
en die lui die daar racete daarvan sliepen sommige bij van der valk waar ik werk. jesus allemaal broekies van 25 jaar met dikke vette auto's pfff damn
 
Originally posted by Royal Rally:
Ik was gister op TT circuit Assen.

Dttc vedsrtijden, 156 cup, yaris en clio cup, maar de BELCAR race (125 minuten lang) was ronduit top. Wat een sound, tegen pijngrens aan, heerlijk
wink.gif


BELCAR: Porsches, 1 Dodge Viper, Callaway Corvette, 1 verdwaalde Clio V6
smile.gif
Vette BWM 3 coupe's. 1 oude 5 serie. En 1 of andere Marcos dacht ik. Die maakte het hardste geluid van allemaal. Trommelvliezen trilde gewoon uit je oren.
Winnaar was een oud model Audi 80 Competition. Vooral toen het ineens keihard begon te regenen kwamen er leuke slippartijen.
Echt nog nooit zo'n hoop geluid bij mekaar gehoord.

Zeer strak allemaal.

HEEJ AAPHOOFD, je vergeet de Formule Ford!
Met de geweldige raceafstand van maar liefst 6 ronden!!!!
frown.gif
 
Originally posted by rush:
en die lui die daar racete daarvan sliepen sommige bij van der valk waar ik werk. jesus allemaal broekies van 25 jaar met dikke vette auto's pfff damn

Welke van de valk? Ik sliep in Van Der Valk Spier ofzow, hmmz, naja, ik heb geen dikke oto, slechts een BMW 316i...stonden bij ons op de parkeerplaats idd vette bakken, nieuwe M3 is bruut!
 
Originally posted by -=PIN=-:
HEEJ AAPHOOFD, je vergeet de Formule Ford!
Met de geweldige raceafstand van maar liefst 6 ronden!!!!
frown.gif

Sorry
wink.gif

Wist niet dat je daar reed. Heb 1 rondje FF gekeken. Na 125 minuten BELCAR en 2e DTTC manche hadden we het wel weer gezien.
smile.gif
 
Originally posted by -=PIN=-:
Welke van de valk? Ik sliep in Van Der Valk Spier ofzow, hmmz, naja, ik heb geen dikke oto, slechts een BMW 316i...stonden bij ons op de parkeerplaats idd vette bakken, nieuwe M3 is bruut!

hey daar werk ik
smile.gif
)
 
Back
Top