is technigas goed?

jarne1337

Member
op dit moment heb ik een kymco dj met 17.5 carb stage6 spruitstuk en 50cc airsal derest is orgineel.
ik zoek nog een uitlaat voor deze setup.
ik zat zelf de denken voor technigas uitlaat.
maar zijn deze goed?
 
Advertisement - register to remove this

maar de Yasuni R vind ik nergens ik heb overal gekeken
Yasuni R past niet std op kymco dj, je moet de peugeot versie halen. Deze moet je volgensmij aanpassen doormiddel van bussen en het te verlengen.
Dus als je gezeik wilt voorkomen kan je beter een technigas halen aangezien deze wel gemaakt worden voor de Kymco DJ
 
Yasuni R past niet std op kymco dj, je moet de peugeot versie halen. Deze moet je volgensmij aanpassen doormiddel van bussen en het te verlengen.
Dus als je gezeik wilt voorkomen kan je beter een technigas halen aangezien deze wel gemaakt worden voor de Kymco DJ
ah daarom
zijn er toevallig nog uitlaten die je me kan voorstellen?
 
ik had nog gianelli pro gevonden
ziet er naar mijn mening beter uit
of een yms v8 uitlaat.
Pfff, zoals ik het weet zijn er niet bepaald performance uitlaten voor een kymco DJ die 123 passen. Dan zou je dus echt naar een technigas moeten kijken, tenzij je dingen aan de uitlaat wilt aanpassen.
 
Last edited:
Vindt yasuni R beter passen onder deze setup.
Vindt technigas überhaupt niet zo'n spectaculaire uitlaat.

Nou op peugeot loopt die best aardig goed. En aangezien kymco ongeveer een zelfde blok heeft..

De tecnigas next is waarschijnlijk goedkoper dan een yasuni R.. Dus dan is de next niet verkeerd als je er niet te veel geld eraan wilt uitgeven.
Post automatically merged:

ik had nog gianelli pro gevonden
ziet er naar mijn mening beter uit
of een yms v8 uitlaat.

sport pro 5.
 
Nou op peugeot loopt die best aardig goed. En aangezien kymco ongeveer een zelfde blok heeft...
Technigas is goed, maar dat ligt aan de setup.
Vindt Technigas er niet spectaculair uitzien, en dan vooral de chroom versies vindt ik afschuwelijk. Maar dat is natuurlijk mijn mening ;)

Het blok van peugeot en kymco is inderdaad bijna hetzelfde, alleen als je een peugeot uitlaat op een kymco wilt monteren moet je aardig wat aanpassingen maken heb ik gezien.
 
Back
Top