is orginele krukas goed genoeg?

Status
Not open for further replies.

R.C.Rox

Bezope En Rijd Toch
kheb de volgende setup

carbu: 17.5 dellorto
uitlaat: yasuni r
vario: hebo
koppeling: hebo

nu wil ik een hebo alu 70cc zetten en nu is mijn vraag of mijn orginele krukass dit zou aankunnen of dat ik een andere dan moet zetten?


grtz
 
Advertisement - register to remove this

ik persoonlijk zou de gok niet wagen , de std krukas heeft een stalen drijfstanglager , als je een snelle krukas haalt zit er een zilver legering lager in , dat houd een 70cc veel beter.

zou zonde zijn als je een leuke cilinder hebt dat de drijfstang kapot loopt , met een beetje pech is je cilinder ook goed kapot..
 
ja ik heb eens rondgekeken en ik denk dat ik dan toch een rito ga kopen maar eerst nog ff sparen dan en hopelijk tegen volgende maand 70cc met nieuwe krukas dan :D

merci voor het snelle helpen in ieder geval!
 
melf #50 said:
ik persoonlijk zou de gok niet wagen , de std krukas heeft een stalen drijfstanglager , als je een snelle krukas haalt zit er een zilver legering lager in , dat houd een 70cc veel beter.

zou zonde zijn als je een leuke cilinder hebt dat de drijfstang kapot loopt , met een beetje pech is je cilinder ook goed kapot..

Van een snellere krukas heb ik nog nooit gehoord, wel van een sterkere krukas.

BTW hij zou ook de RMS race krukas kunnen nemen, is even sterk en goed al rito maar dan voor een prijs van 70 euro.
 
R.C.Rox said:
nog ff een vraagje... ik heb ff wat rondgevraagd en ik kan van mijn beste vriend goedkoop een hebo racing krukas kopen... dan zal ik die maar kopen ofniet?

nou ik neem aan dat jou beste vriend je geen troep gaat verkopen,

dus als die hem echt voor een goed prijsje wegdoet kun je die

zeker kopen!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top