is hier meer uit te krijgen

Status
Not open for further replies.
hey, k heb nu laser x pro op me scoot, maar vraag me af of hier meer uit is te krijgen.

zit nu sproeier 80 in, bougie koffiebruin, 4gram rollen en de rest standaard.
nu ga k paarse polini drukveer en gele trekveren,met sproeier 78 proberen met 4.5 gram rollen.
weet iemand of k meer eruit kan halen? ga nu liggend op rechte weg mischien 80 echte .
thnx. msl.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

CrazyScoot said:
hey, k heb nu laser x pro op me scoot, maar vraag me af of hier meer uit is te krijgen.

zit nu sproeier 80 in, bougie koffiebruin, 4gram rollen en de rest standaard.
nu ga k paarse polini drukveer en gele trekveren,met sproeier 78 proberen met 4.5 gram rollen.
weet iemand of k meer eruit kan halen? ga nu liggend op rechte weg mischien 80 echte .
thnx. msl.

wtf wil jij bereiken met een andere afstelling...???? loopt ie niet goed dan met deze afstelling?? en als je bougie kffiebruin is, waarom ga je dan andere sproeier derin gooien:?:?:? ik snap er nix van:?

t lijkt of die bij het wegtrekke ietsje verzuipt . en die sproeier was niet me eige id.
maar is er meer uit te halen als k andere drukveer erin doe ( gasherneming is niet echt super ) en trekveren ( ook wegtrekken tot 20 is ook niet super ) , gaat ie ook harder dan? en moet k zwaardere rollen?

en nee hij loopt niet echt lkkr.

Bjeff

Neo's die 150 rijdt
Als je echt iets meer vermogen wil kan je beter een simpel 50 snelletje halen.. maar als je afstelling al goed was zou ik er niet teveel aan veranderen.

ik had met laser xpro op me rox deze afstelling :

gele malossi drukveer
sproeier 78
4.5 grams rollen
grijze omega trekveren

met deze afstelling liep ie het beste...alleen verschilt dit van scoot tot scoot,dus het blijft proberen!!!

veel suc6:)

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this