is een yamha neos een goede scooter

mokerhyosung

Well-Known Member
zoals je aan mij naam ziet heb ik een hyosung rush kapotlelijk ding en mothorish ook nog is slecht! ik heb er een paarmaanden op gerdenen en er aan gelsueteld en waar ben ik achter gekomen deze scooter is een drama daarom doe ik hem nu weg en ga ik een niuwe kopen is een yamaha neos wel de goede keuz voordat ik weer de fout in ga
 
Advertisement - register to remove this

ja hoor, een neos heeft in ieder geval een minarelli horzintaal blok, en rijdt gewoon erg lekker.

het ligt er natuurlijk aan welke neos je op het oog hebt, ze zijn niet allemaal even goed ;)
 
Het blok op zijn eigen is prima.
maar als je de scooter 2dehands koopt weet je nooit wat ermee is gebeurd
maar het zijn wel goede scooters.
minarelli horizontaal is ook gemakkelijk op te voeren.
en veel stukken voor te krijgen
 
Hey, Kep ook in Feb een neos's gekocht, toen zag ie der nog zo uit (zie avatar).
Je kunt er veel onderdelen voor krijgen want het is een scooter met een mina hor blok.
Heb zelf nu een Malossi sport 50cc cilinder, Yasuni r uitlaatje. alles zelf gespoten. en ben zeer trots op mijn neo's :)
(voorkuip is nog niet klaar ;) )

 
Hey, Kep ook in Feb een neos's gekocht, toen zag ie der nog zo uit (zie avatar).
Je kunt er veel onderdelen voor krijgen want het is een scooter met een mina hor blok.
Heb zelf nu een Malossi sport 50cc cilinder, Yasuni r uitlaatje. alles zelf gespoten. en ben zeer trots op mijn neo's :)
(voorkuip is nog niet klaar ;) )



positive8.jpg



Ontopic:

Meeste yamaha sneuosjes zijn afgeragd door vorige eigenaren.
Als je er al eentje koopt, koop er dan 1 met weinig km op de teller, en let op dat alle kappen goed vastzitten.
 
Beetje vooroordeel vind je niet?
Er rijden ook opa's op neo's rond,
en een scooter rop je niet makkelijk af zonder het er aan te zien.

IMO is elke scooter een goede scooter als hij maar niet uit china komt :W
 
ja, en als die opa's m geen servicebeurten laten geven gaan ze op een gegeven moment ook naar de klote.


ja en als die opa zn earox geen sevice beurt geeft dan?
volgens mij gaat zn tupeware dan ook verrot,

ontopic:

neosies zijn gewoon erg brute scooters,
minarelli blok kwaliteid dus, mits je geen afgetrapte koop zit je gewoon goed:p

zoek je nog een mooi snelle neos in de buurt van zuid-holland laat het even weten,
weet nog een erg mooi degelijke en vlotte neos voor je te staan;)

mvg, dude (wil je msn voor die neos? michaelrietdijk@hotmail.com)
 
Back
Top