Is een sito plus een verdachte uitlaat

Ik vind een sito plus uitlaat wel dik maar wordt je snel aangehouden met die uitlaat want als je bijv een terugloper hebt en de politie ziet dat dan wordt je waarschijnlijk gestopt alleen vinden ze een sito plus ook verdacht, ik had al naar malossi wild lion, gianelli go en polini original uitlaten gekeken maar ik vind sito plus er toch wel dikker uit zien. Ik vraag dit ook ivm geluid
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Het hele punt van een Sito is dat het een vervanger is voor het origineel. Maar meestal werken ze gewoon net wat beter als het origineel.

Waar je wel rekening mee moet houden, dat een Sito legaal is, tot je de prop er uit haalt. Ze worden getest en gekeurd met een prop. Dan zijn ze vergelijkbaar met een originele uitlaat. (en goedgekeurd voor de openbare weg) Zodra je de prop er uit haalt is dat gewoon over. Maar dan nog is het gewoon een stille, onopvallende uitlaat.
 
Maakt hij teveel lawaai als hij op een 70 zit of zit hij dan nog binnen het db limiet
als je dan toch al gepakt wordt met een 70 die je ff goed doortrekt en de politie die dat ziet, boeit het helemaal niks meer of je binnen de limiet zit
had zelf een 50cc met standaard uitlaat die meer herrie maakte dan een 70 met esm, vergelijkbaar met sito+
 
Een Sito is geen nekkendraaier, vrij stil en dus onopvallend. Als jouw rijgedrag normaal is, dan zijn er geen redenen tot zorgen.

Een sito zonder prop is een waanzinnig snelle uitlaat. Ideaal dus om je onopvallend voort te bewegen.
 
Een Sito is geen nekkendraaier, vrij stil en dus onopvallend. Als jouw rijgedrag normaal is, dan zijn er geen redenen tot zorgen.

Een sito zonder prop is een waanzinnig snelle uitlaat. Ideaal dus om je onopvallend voort te bewegen.
Een sito is al mega lang een uitlaat welke de normale looks heeft maar erg goede prestaties. Uiteraard weet de politie dat ook want van de jongeren van toen zijn er zeker een aantal agent geworden. als je normaal rijd dan laten ook DIE je met rust indien je niet al te opvallend doet qua gedrag of kleuren/bestikkering van je scooter.
 
Ja het is geen goed idee om Malossi of Polini stickers op de scooter te plakken vandaag de dag.
Dat trekt aandacht en vragen stellende politie agenten.
De Sito plus lang zit tegen de grens aan , als je er rustig mee rijd valt het niet zo op maar met wat hogere toeren hoor je het wel een beetje.
Voor de Minarelli versie is het oorspronkelijk een vervangings uitlaat van de Aprillia SR uit die tijd aangezien die ook dat lange model uitlaat hadden, voor de Piaggio versie zal het waarschijnlijk een vervangingsuitlaat zijn van de ems uitlaat gok ik zomaar.
Als je er rustig mee rijd in de stad ( zoals het hoort ) valt het niet op, en op afgelegen stukken maakt het niet uit of de uitlaat wat harder klinkt als je de scooter de sporen geeft.
 
t kan soms ook best wel leuk worden als jezelf en de agent uit het zelfde tijdperk stammen,de agent exact weet hoet t zit met jou scooter en je een knipoog geeft(dan moet je wel echt de juiste voor je hebben) en je verder kan. bij ons in zwolle gebeurt dat nog wel eens. hoewel controles zeldzaam zijn. behalve als ze een fuik op zetten want dan zoeken ze echt naar alles om een boete/ wok te kunnen/mogen geven.
 
t kan soms ook best wel leuk worden als jezelf en de agent uit het zelfde tijdperk stammen,de agent exact weet hoet t zit met jou scooter en je een knipoog geeft(dan moet je wel echt de juiste voor je hebben) en je verder kan. bij ons in zwolle gebeurt dat nog wel eens. hoewel controles zeldzaam zijn. behalve als ze een fuik op zetten want dan zoeken ze echt naar alles om een boete/ wok te kunnen/mogen geven.
Ik denk zelfs dat veel agenten die je een beetje kennen als ze je rustig door de straten zien rijden ,
de andere kant op kijken als ze je ergens in een afgelegen gebied iets harder zien rijden.
een soort wederzijds respect.
 
Maar dat gebeurt niet als je met 70 door de stad knalt. Ik zeg maar iets. Als je je gewoon een beetje normaal gedraagt, kan zo iets inderdaad nog wel eens voorkomen. Er zitten zuurpruimen tussen, maar sommige zijn niet zo flauw.
Ik denk dat ze ook niet de sier trekken van hun collegas in de kantine als ze vertellen wat hun vangsten geweest zijn van de dag en vertellen dat ze een scootertje hebben gepakt die iets te snel was.
Dat trekt gegarandeerd een hard gelach .
 
Mwa weet ik niet. Als ze een asociale klojo hebben gepakt kan ik me dat wel voorstellen. Iemand die op een scooter rijd die 60 ipv 45 gaat of zo iets, dat is niet echt iets om trots op te zijn.

Ik ben wel eens in een fuik gezet met een wat los zittend stuur, wietresten in een tasje, en een behoorlijk versleten band. Geloof het of niet, ik had wat gereedschap bij, stuur weer vast gezet, resten zijn natuurlijk niet zo'n probleem, en die band kreeg ik een waarschuwing voor. Ik (en een maatje achterop) kon gewoon verder rijden.
Maar, ik reed wel gewoon normaal, en gedroeg me ook gewoon normaal. (scooter ging ook gewoon 50 oid op de rollenbank)

Ergste is dat we op die avond nog een keer aan de kant gehaald werden door een motoragent, dat was wel een zuurpruim, en zei dat we niet verder mochten rijden.

Ik heb eigenlijk best wat ervaring met de politie. Dit is een mooi voorbeeld. Er zitten best aardige mensen tussen, die echt niet puur dwars liggen, en een beetje mee willen denken.

Maar, er zitten ook zeker zuurpruimen tussen die iedereen dwars willen zitten.
 
Een sito is al mega lang een uitlaat welke de normale looks heeft maar erg goede prestaties. Uiteraard weet de politie dat ook want van de jongeren van toen zijn er zeker een aantal agent geworden. als je normaal rijd dan laten ook DIE je met rust indien je niet al te opvallend doet qua gedrag of kleuren/bestikkering van je scooter.
Met die stickers begrijp ik maar als ik de twee sterren van stage 6 op mijn scooter heb staan valt dat toch wel mee of denk je dat ze je dan ook stoppen
 
Back
Top