is dit een snelle/goeie 50cc cilinder

Hallo, is dit een snelle cilinder? of kent iemand een betere die op mijn speedfight 2 l/c kan. En moet ik een anderen carburateur(stnd 12.5mm) plaatsen of is een sproeier rond de 93 al genoeg? en zou ik dan een power filter moeten plaatsen/gaten boren in de luchtfilter?
Cilinder Malossi MHR Replica 50cc voor Peugeot verticaal LC
specs
Scootparts: Iron cast / 40mm bore / 8.500-9.500 rpm‘s
This is the first in a long line of traditional sharpshooters. Ok, the MALOSSI and/or POLINI 50cc Sport doesn‘t have the output of it‘s big brother, the 68cc Sport, but it‘s hefty moves, better acceleration and simple conversion puts 5 to 7 more horsepower under your saddle,
 
Advertisement - register to remove this

Orginele filter is prima, std carb kan maar met een 17.5 komt een snelle cilinder veel meer tot zn recht.

waarom wil je eigelijk zoon snelle 50? heb er persoonlijk nooit het nut van ingezien, zou zelf gewoon een dr70 halen is nog een stuk goedkoper ook.
 
Ik zou nooit aan een power filter beginnen , de carburateur zit mooi opgesloten tussen de inlaat en het luchtfilter , als je een powerfilter monteert is de steun weg, het maakt ook nog een heleboel lawaai, gaten boren in de luchtbak is ook niet nodig. gewoon een goede cilinder monteren zoals die je noemt en dan goed afstellen, een andere carburateur is niet gelijk nodig.
 
Back
Top