Zou kunnen ja, zit ook een membraam in wat ik tot nu alleen echt bij polini cilinders heb gezien + de poorten komen overeen. En dat nicaseal, wat is dat? Is het te vergelijken met een soort 2 comp lijm ofzoIs wel te redden, maar een nieuwe nicaseal erin zetten is ook niet goedkoop, maar misschien is alleen het spruitstukje van Polini dat kan ook nog he
Klinkt netjes man, mooie tekening ook . Heb van de vorige eigenaar gehoord dat die polini cilinder nogal zijn van t vastlopen. Maar dat ze pks leveren als een gek. Zou een 15mm wel genoeg zijn? Ik zit nu zelf op een 17.5 en moet zeggen, zuipt iets meer maar hij trekt wel een stuk beterVoor €350 zou ik er wel over nadenken om hem te verkopen, mijne heeft sinds 1999 niet meer gereden, ik heb ook nog een Leovinci uitlaat met alu demper en een Homoet uitlaat.
Hier ben ik nu mee bezig een witgroene Puch (het is wel chaos), mijn tweede en ik heb een Ciao.
Misschien zet ik hier wel ff die polini op, zuiger is nog goed en heb nog een Bing 15mm met de sproeier die ik vroeger gebruikte.
T voelt inderdaad als een stuk van de zuiger. Er zitten everigens wel wat krassen aan de andere kant van de cilinder, zou dat erg zijn? Anders kan ik inderdaad proberen hem te scheuren l dremmelendat spul (geen ding) heet Nikasil (ik heb nog gewerkt met iemand die beweerde dat mede ontwikkeld te hebben, hij ruste in vrede.
maar als ik de derde foto bekijk, vraag ik me af of er geen aluminium van de zuiger aan "plakt" gezien de kleur.
als dat het geval is, kan je dat er nog af schuren met heel fijn waterproof en veel geduld/bijten met een zuur (even opzoeken) en kijken wat daar onder vandaan komt.
dat eraf bijten dat ik noemde, kan alleen als het alu op (giet)ijzer zit. aangezien je cilinder ook van alu is, zou ik daar niet aan beginnen.T voelt inderdaad als een stuk van de zuiger. Er zitten everigens wel wat krassen aan de andere kant van de cilinder, zou dat erg zijn? Anders kan ik inderdaad proberen hem te scheuren l dremmelen
kan hier geen 43.5mm tussen vindenHoon apparaat 19-56 mm - Klusspullen kopen? | Laagste prijs online | beslist.nl
Vergelijk 36 klus artikelen van de beste merken, o.a. Bosch, Makita & Gedore ❎ Bekijk aanbiedingen en bestel gemakkelijk & snel online. ❎ beslist.nlwww.beslist.nl