Is dit de juiste vario blokker sleutel?

BarryM

New Member
Hi,

Ik wil mijn varioring verwijderen uit mijn Sym Orbit 3. Ik heb wat filmpjes bekeken online en zie bij veel modellen dat je de vario blokkeersleutel met kleine ribbeltjes heel logisch kan plaatsen. Ik heb mijn kap opengemaakt (zie foto) en zie die kleine ribbeltjes niet. Is de vario blokkeersleutel uit onderstaande link de juiste denken jullie aangezien ik niet helemaal snap welke nut die heeft in dit geval?

 

Attachments

  • IMG_20200628_140038.jpg
    IMG_20200628_140038.jpg
    158.9 KB · Views: 29
Advertisement - register to remove this

Hi,

Ik wil mijn varioring verwijderen uit mijn Sym Orbit 3. Ik heb wat filmpjes bekeken online en zie bij veel modellen dat je de vario blokkeersleutel met kleine ribbeltjes heel logisch kan plaatsen. Ik heb mijn kap opengemaakt (zie foto) en zie die kleine ribbeltjes niet. Is de vario blokkeersleutel uit onderstaande link de juiste denken jullie aangezien ik niet helemaal snap welke nut die heeft in dit geval?

yow, weet je ondertussen hoe het moet? ik heb hetzelfde probleem met mijn orbit 2, heb je misschien een foto hoe de blokkeersleutel geplaatst moet worden
Post automatically merged:

Je kunt twee bouten door een hoekprofiel draaien met de hart op hart pen-afstand van jouw vario?
Groet,
hoi, heb je toevallig een foto hoe de blokkeersleutel geplaatst moet worden
 
Back
Top