G-Ilera Well-Known Member 9 April 2006 #1 Ik weet dat hier meer forums over zijn maar niet met mijn vraag erin! ik heb een hele doos vol met boxen... Ik vond daar ook een versterker CLIMAX 2x150 W Mijn vraag is nu of dit kan(of is dt meer voor een auto) ik ben echt niet thuis in die dingen dus wie wil mij helpen!
Ik weet dat hier meer forums over zijn maar niet met mijn vraag erin! ik heb een hele doos vol met boxen... Ik vond daar ook een versterker CLIMAX 2x150 W Mijn vraag is nu of dit kan(of is dt meer voor een auto) ik ben echt niet thuis in die dingen dus wie wil mij helpen!
G-Ilera Well-Known Member 9 April 2006 #3 weet ik maar daar wordt nooit antwoord gegeve dus ik d8t zet het maar in de quick forum!! voor ff Upvote 0 Downvote
R racerunner Well-Known Member 9 April 2006 #4 G-Ilera said: weet ik maar daar wordt nooit antwoord gegeve dus ik d8t zet het maar in de quick forum!! voor ff Click to expand... kut ding, goedkope rotzooi, zelf gevaarlijk, vriend van me had er 1, die vloog ineens in de brand. Upvote 0 Downvote
G-Ilera said: weet ik maar daar wordt nooit antwoord gegeve dus ik d8t zet het maar in de quick forum!! voor ff Click to expand... kut ding, goedkope rotzooi, zelf gevaarlijk, vriend van me had er 1, die vloog ineens in de brand.
G-Ilera Well-Known Member 9 April 2006 #5 LOL!! haha doe maar niet dan maar kan ook dat hij niet goed heb aangeslote ofzo hee!! Upvote 0 Downvote