Is 65cc de max?

Lorenzo P

Active Member
Is 65cc de max voor mijn Sym crox e3 4takt scooter?

ik kan nergens hoger dan 65cc vinden misschien weten jullie een website?

en zijn Airsal en Naraku goede cilinders?

En klopt het dan dat ik hier 10-15 kilometer per uur extra snelheid mee kan behalen?
 
Advertisement - register to remove this

Ik vermoed van wel ja.. Anders moet je het blok gaan uitfrezen.. En daar heb je waarschijnlijk dan te weinig vlees voor..

Dan kan je beter het yamaha blok hebben dan dit sym blok. Voor dat yamaha blok is meer voor te krijgen momenteel.. Wel erg prijzig.

Er is ook geen andere kop of nokkenas voor.
 
Ik vermoed van wel ja.. Anders moet je het blok gaan uitfrezen.. En daar heb je waarschijnlijk dan te weinig vlees voor..

Dan kan je beter het yamaha blok hebben dan dit sym blok. Voor dat yamaha blok is meer voor te krijgen momenteel.. Wel erg prijzig.

Er is ook geen andere kop of nokkenas voor.
Maar ookal zou ik een yamaha blok er onder zetten en ik krijg een wok kom je nooit door die rdw keuring heen met dat motorblok ben ik bang. Omdat je als vereiste je originele motorblok nodig hebt.

Maar ook vraag ik mij af hoe dat in hemelsnaam zou moeten passen een yamaha motorblok of een andere dan die ik nu heb uberhaupt, ik neem aan -dat mijn scooter er niet op gebouwd zou zijn.

Alleen denk ik dat er dan beter een piaggo motorblok onder kan
ik bedoel zippies hebben ook veel keuzen in cilinders en uitlaten en volgensmij was het ook niet een heel duur motorblok.

En welk specifiek motorblok zou ik op moeten zoeken de exacte code Voor de Yamaha en de piaggo die dan ook zeker zou passen.
 
Last edited:
Back
Top