Interesse in sprint in Belgie?

raetser

Well-Known Member
Heren,

Ik val hier ongevraagd even binnen voor het volgende: zou er interesse zijn om een sprint te organiseren in Belgie eind september? Ik plan dan namelijk een autosportevenement en we hadden gedacht om ook iets te doen voor scooters...

Het is een tweedaags evenement, en er is ruimte zat om een mooie sprint te organiseren met een hoop publiek.

Indien interesse, bij wie moet ik zijn om de praktische kant van de zaak te regelen?

Cheers!
 
Advertisement - register to remove this

Zou super zijn vermits ik zelf van belgië ben, zo kan ik is een hele hoop kameraden meenemen die al lang eens intresse hadden om te komen kijken
 
Heb net een mailtje gestuurd naar SBO, maar ik wou toch eens even kijken via het forum of er bij de eigenaars interesse is. Het is natuurlijk leuk om te rijden als er veel toeschouwers zijn.

Er zal een ronde van het Nederlands kampioenschap dragracen plaatsvinden (meer dan 100 teams), op zaterdagavond een live optreden in de grote feesttent en nog een deel randanimatie. Pit-area met kampeermogelijkheid en kampeermogelijkheid voor de toeschouwers.

Het evenement gaat door op 25 en 26 september.
 
Heb net een mailtje gestuurd naar SBO, maar ik wou toch eens even kijken via het forum of er bij de eigenaars interesse is. Het is natuurlijk leuk om te rijden als er veel toeschouwers zijn.

Er zal een ronde van het Nederlands kampioenschap dragracen plaatsvinden (meer dan 100 teams), op zaterdagavond een live optreden in de grote feesttent en nog een deel randanimatie. Pit-area met kampeermogelijkheid en kampeermogelijkheid voor de toeschouwers.

Het evenement gaat door op 25 en 26 september.

Lijkt mij een mooi evenement, alleen hoelang is de baan? en welk tijds systeem word er gebruikt?
 
Back
Top