inschrijvingen sbo sprints 2007

Status
Not open for further replies.
IS mijn geld al binnen??
Tjibbe Deelen
Scooter 70cc
Nummer mogen jullie verzinnen want 88 was al in gebruik.

Groet Tjibbe
 
In het weekend word er niet overgeschreven. dus wacht gewoon rustig af en je zal dinsdag in de lijst staan lijkt me.
 
Als meneer het met internet bankieren gedaan heeft maakt het niks uit of het weekend is jah of nee:*.

Als je geld ontvangen is en Kenny heeft het gecontroleerd zie je je naam vanzelf in de beginpost verschijnen boven aan en dan krijg je vanzelf de papieren thuis deze week:)
 
Kenny, heb je mijn brief ontvangen? ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, ik wil bij de scooterspecial klasse rijden en niet bij de scooter 70, laat wat horen gr. maurits
 
Kenny, heb je mijn brief ontvangen? ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, ik wil bij de scooterspecial klasse rijden en niet bij de scooter 70, laat wat horen gr. maurits
ik heb je al drie x geprobeerd te bellen mja als je niet opneemt of terug belt:rolleyes:
 
@ Kenny,

Martijn Duijnisveld
Kenneth de Pruyssenaere de la Woestijne

Wij tweeen zijn vergeten pasfotos en kopie legitimatie mee te sturen. kunnen wij deze gewoon bij elkaar in een envelop toe sturen?
 
@ Kenny,

Martijn Duijnisveld
Kenneth de Pruyssenaere de la Woestijne

Wij tweeen zijn vergeten pasfotos en kopie legitimatie mee te sturen. kunnen wij deze gewoon bij elkaar in een envelop toe sturen?
yep zet alleen wel de namen achterop de foto.
 
Geld overgemaakt :) en ingeschreven, vrijdag naar huisarts voor de medische keuring ... dan alles opsturen gaat ook snel :)
 
Hey Kenny , zou je mijn forumnaam van Extreem_BT naar BT willen zetten , het staat nog verkeerd in de eerste post . Het nummer is # 84 onder de naam Dennis Laumen :).

Alvast bedankt :*.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top