Inschrijven Meeting Friesland

Dennisscoot

Well-Known Member
Op 17 en 18 mei 2003 organiseert Scooterbox haar tweede scootermeeting. iedereen is welkom na aanmelding op emailadres van geadresseerde
Geef je wel ivm plaatsbespreking als je 2 dagen komt.
Plaats Cornwerd te Friesland, ligt net ten zuiden van de Afsluitdijk. Meer details volgt na aanmelding
Vergeet niet je tent mee te nemen en je goede zin.
racen en crossen in de omgeving is verboden! We houden het gezellig. Touren in de omgeving kan wel.
N>B> Kan je me niet emailen om wat voor reden dan ook, neem ik kontakt op na reply van dit bericht.
 
Advertisement - register to remove this

De meeting is in eerste instantie bedoeld voor leden van scooterbox, maar daarnaast is iedreen welkom.
Naast de mogelijkheid dat we kunnen blijven slapen, in verband met mensen die van ver komen, kan het programma als volgt eruit kunnen zien.
Aankomst in de middag 17e mei. Kennismaking en elkaars scooter bekijken, bespreken enz.
Opzetten van het tentenkamp.
Uit Friesland komen ook 2 leden die ook een site hebben en filmpjes maken van een ieder die "op de film" willen komen.
Deze komen later op die site. Verdere info via mijn emailadres.
Wie 2 dagen blijft kunnen we aldaar beslissen wat we gaan doen
1. met z'n allen naar het midden vd Afsluitdijk rijden voor een fotoreportage voor de scooterbox site of die andere site òf
2 Rit naar Sneek, avondje stappen òf
3 Feestje op de camping
Dit wordt door allen besloten. Wie achter wilt blijven, kan dat natuurlijk ook
Kortom , gezellig samenzijn. Films en foto's worden gemaakt en kennis wordt uitgewisseld.
Wie kleine onderdelen meeneemt kan zelfs zijn handel kwijt.
Wie nog meer ideeën heeft schrijf het maar hieronder. we hebben tijd zat voor een volledig programma.
Maar laat mij wel voor 31 januari weten of je komt, met hoeveel en of het voor 1 of 2 dagen is.
 
Uhm.....Dennis mag ik vragen hoe oud je bent, niet lullig bedoelt ofzo.
Maar nog nooit iemand boven de 30 gezien die meetings organiseert en er nog zo fanatiek mee bezig is.
 
Ik ben zo fanatiek, omdat ik een echte brommerfreak ben. Heb ik kennelijk geerfd van mijn opa, die was ook zo. Kocht op zijn 84e nog een nieuwe brommer. Zundapp dus. Ik houd me meer bezig met scooters en heb een rondje Nederland gedaan in 2002. zo ook in 2003, mei dus. Gelijktijdig deze meetings.
Maar voor degene die het wil weten ik ben 50, maar zie eruit als 30, gelet op de vorige spreker. Bedankt Menno! Toppie

Nou nog meer vragen? of laten we het hierbij?
 
ik ga me nu nog niet opgeven, maar als ik me op het laatste moment bedenk dan kan ik toch ook nog wel mee ? of moet het wegens de camping?
 
Ik heb liever dat ik aan de campingbeheerder globaal kan zeggen hoeveel tenten er opgezet worden, maar er zal toch wel ergens een mouw aan te passen zijn. Dat wil natuurlijk niet zeggen , dat we dat allemaal gaan doen. Zeg ik straks tegen hem : Er komen 5 tenten, blijken het er 50 te zijn.
Dus als je blijft slapen, geef het effe door. Zsm, want dan kan ik hem bellen. Anders krijgen we misschien het probleem, dat we op het laatste moment een andere lokatie moeten zoeken met alle problemen die dat mert zich meebrengt.
Zo, ik hoop nu dat ik duidelijk zat ben geweest, dus laat komen die aanmeldingen.
Email zie Profiel
 
Euhm, die optie om te gaan stappen in Sneek... Dan ga je vast poppetjes krijgen die met alcohol op lekker op de scoot gaan zitten. Niet echt strak plan.

Mgoed, verder geen vergunningen dus voor het scooterrijden op zich? Zo niet, dan niet interessant voor lui met wat brutere scoots ivm politie e.d.
 
Originally posted by NastroAzzuro
Euhm, die optie om te gaan stappen in Sneek... Dan ga je vast poppetjes krijgen die met alcohol op lekker op de scoot gaan zitten. Niet echt strak plan.

Mgoed, verder geen vergunningen dus voor het scooterrijden op zich? Zo niet, dan niet interessant voor lui met wat brutere scoots ivm politie e.d.

Het is de bedoeling dat er gewoon getourd word, sinds wanneer is daar een vergunning voor nodig?

Maar wat kost zoiets eigenlijk Dennis?
 
Kosten zijn eigenlijk de verblijfkosten op de camping. Geldt dus alleen voor diegenen die willen blijven slapen.
Naar Sneek gaan was maar een idee. Aldaar wordt besloten wat we gaan doen.
Wie 1 dag komt heeft geen kosten muv zijn/haar eigen benzinekosten.
Moet ik nou alles 1 voor 1 uitleggen? Na aanmelden ontvangt iedereen een Nieuwsbrief begin februari. Volledig programma kan altijd nog veranderen wanneer we daar zijn. Opper hier alvast maar wat ideeën.
om rond te rijden in de omgeving is natuurlijk geen toestemming voor nodig en ook geen kosten. Als je zelf gaat racen en de buurt onveilig maakt, ja dan zijn de konsekwenties voor jezelf. Mijn bedoeling is slechts een meeting te organiseren, kennis overdragen en kontakten leggen. Ook foto's en filmpjes voor internetsites zoals http://groups.msn.com/scooterbox

Dus we houden het gezellig. Ik heb toestemming van de campingbeheerder om daar het kamp op te slaan en wil dat niet nu al verpesten.
Als je wilt racen geef je dan op bij het SOB. Programma kan je ook van me krijgen. Start 29/3 te Valkenswaard en 30/3 de 1e wedstrijd.
 
Ik heb het niet over racen, maar oom agent mag je ook van de weg plukken als je 30km/uur rijdt en dat is niet fijn als je een scooter hebt die over de 10pk of misschien zelfs over de 15pk heen zit. Dus ben ik nieuwsgierig hoe klein/groot het risico op een eventuele bekeuring is.

Edit: Ik weet wat de SOBW inhoudt hoor, maar er zit nogal een verschil tussen een racer en een snelle straatscooter.
 
Wel. zolang we ons houden aan de campingregels en lokale gebods/verbods regels lijkt me niks aan de hand. Ik reageerde zo , omdat ik onderhand moe begin te worden om elk bericht apart te behandelen. Alles wordt duidelijk wanneer je de Nieuwsbrief krijgt.
En tja, als je zelf met een opgefokt ding verschijnt, moet je niet aan mij vragen of dat mag. Dat weet je zelf het beste. Kom dan met een auto met aanhangwagen en show hem aldaar! Is een optie.
Dus, wie nog wil komen geef je emailadres effe door op de mijne en je ontvangt de Nieuwsbrief en bevestiging.
 
hmmmm... ik heb een beetje de indruk dat Dennisscoot niet weet dat er hier mensen zijn die niet kunnen toeren vanwege projectscooters en snel spul enzomeer... en die een 'meeting' zien als een kans om een keer te rijden...

Maar er zijn uiteraard wel mensen die scooter dagelijks gebruiken hier :)
 
Wel , ik zal je vertellen , dat ik ook dagelijks gebruik maak van de scoot. Plus weekenden en zo'n 8000 km per jaar rijd. na 30.00 km nog steeds geen ongeluk of schade gehad, dus....
Ik wilde de meetings in eerste instantie opzetten zodat de inmiddels 725 leden van Scooterbox elkaar ook konden ontmoeten. Daarnaast biedt ik ook anderen aan om eens langs te komen. Vandaar deze oproep.
In 2002 heb ik 900 km gereden in 8 dagen in een rondje Nederland, wat ik nu ook dit jaar weer ga doen in mei dus, en pak ik ook Belgie aan, voor onze Belgische leden, alwaar daar de meetings plaats zullen vinden.
Ik ben een liefhebber van brommer/scooterrijden en steek al mijn geld (en liefde) in deze hobby
Daarom hoop ik dat niet alleen ik, maar ook lle andere bezoekers zich aan de spelregels houden, zodat we nog jaren plezier zullen beleven aan ons voertuig.
Zo dat moest me effe van t hart.
 
ik wens je veel succes...
Ik ben eveneens een liefhebber van brommer/scooterrijden en rij wel eens 600km op een dag enzo..

een hoop goede initiatieven, maar als ik eerlijk mag zijn ook een beetje naiviteit... (niet slecht bedoeld)
 
Ik heb geen intresse. Ik ga zeker niet met de scooter naar Sneek en omstreken, want ik kan er om wedden dat je de rollerbank wordt opgeduwd...

Ik woon overigens vlakbij Sneek...

Misschien dat ik even langskom...maar dan kom ik met openbaar vervoer...maar dan alleen als er echt iets bruuts is...niet een beetje naar standaard scootertjes kijken...dat trekt me echt niet...
 
Back
Top