Inleveren Hesjes

Pikeheat

XSH crew
Hallo,

Ik denk dat ik en meerdere rijders onder ons wel benieuwd zijn wanneer we de hesjes terug kunnen zenden, en hiervan de borg kunnen ontvangen. Ik zou het zonde vinden dat dit vergeten wordt!

Ik hoor graag hoe en wat.
 
Advertisement - register to remove this

Verdere informatie:

- Vanaf 15 oktober kunnen de hesjes van de SBO 2009 sprints weer ingezonden worden (tot maximaal 1 december!). Gelieve GEEN pakketten te verzenden, maar in een grote envelop zenden naar:

Ilonka Brandwijk
Lelystraat 120A
3364 AJ Sliedrecht

Doe er wel een briefje bij met je naam, klasse, adres en rekeningnummer waar de borg weer naar overgemaakt moet worden. Rij je 2010 ook? Dan kan je dit vermelden ipv je rekeningnummer om de borg mee 'over te nemen'. Zend toch je hesje in zodat we een goede administratie kunnen voeren! Vanaf 1 december wordt de borg dan uitbetaald voor iedereen die 2010 niet meer zal rijden.
 
ik heb ook een vraag,had ilonka eerder een pm gestuurd maar nog geen antwoord op gehad,mijn hesje is door de laatste sprint(crash gehad),flink gescheurd enzo,dus niet meer te gebruike
 
ik heb €50,- betaald dus mag wel hopen dat ik nog €50,- terug krijg:p

als ik mijne voor 1 dec inlever,
en toch nog ga sprinten heb behoud ik nog me nummer tot 1 januari ofzo toch mocht ik me nog bedenken.
 
Back
Top