inlaat stage 6 racing

Status
Not open for further replies.

Oguzhan

Snorscooter gezocht!
Wou graag wat advies en meningen over welke inlaat ik zou moeten nemen of moet houden en waarom.Het gaat om een Zip SP 2000

Setup:
Stage 6 Racing
Stage 6 HPC krukas
Yasuni C16
Mikuni Vlakschuf 24mm+ malossi rechtspruitje+e13
vl 13( heb ook nog een vl11)
mhr Delta Clutch
mhr multivar sport
hebo kevlar v-snaar

Ik heb nu dus een 24, met rechtspruitje en een e13..ik heb hier nog niet mee gereden en denk er dus aan om met een 21mm. + rechtspruitje+ powerfilter of met std spruitstuk en een normale filter te gaan rijden.
Zal waarschijnlijk dan met normale filter worden.

Ik zat dus te twijfelen wat ik zou moeten doen. wat raden jullie mij aan?

Het is een straatscooter.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat het om een scooter gaat met piaggio blok.:)

Aangezien hij met een vl13 of vl11 rijd:)

En tjah.....om je vraag te beantwoorden moeten we ook wel weten wat je wilt..... Wil je evengoed een ruig geluidje behouden of wil je minder opvallen?

Wil je jou scooter zo snel mogelijk laten lopen of iets minder hard?
 
Ik zou voor VL13+stnd.spruit+21mm+stnd.filter gaan. Beter nog met het rechte spruitje, maar dan past je standaard filter niet denk ik
 
ja sorry..was ik vergeten.Het gaat om een Zip SP 2000.
Ik wil het liefst zo snel mogelijk gaan met zo weinig mogelijk geluid..Scheelt weer voor de buren en wordt je toch wel minder snel aangehouden.

Ja met dat rechtspruitje en 21 mm...ik denk dat als ik dan toch voor een rechtspruitje ga..en dus wel een powerfilter moet gebruiken dat ik dan me 24 houd.
 
ik zou een recht spruitje en houden een team carb van malossi dus 19mm en dan dmv pvc bocht in je buddy maken. erg stil!!
 
je bedoelt dat ik een kartfilter moet gebruiken?
ik heb het daar niet zo op zitten.Wil nog wel me helm enzo kwijt in me buddy.
maar toch bedankt voor het idee.

mvg
 
ik zou gewoon std spruitstuk nemen met std filter en 21mm , groot zat op zo'n setup , 19mm is al groot zat voor geneog vermogen zelfs..

wel zo verstandig om het zo te doen , veel minder lawaai , maakt niks uit in vermogen en geen gekloot met gore filters , carburateurs die slecht passen etc.
 
ik was al van mening dat die 24 te groot was.
maar ik ben overtuigd.Scheelt ook weer met verbruik.
bedankt allemaal.

mvg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top