This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Injectie la souris wil niet starten

OA2005

New Member
Had deze injectie scooter gekocht als daily maar na de aankoop viel de scooter opeens uit. Met beetje moeite wou die weer aan maar na stilstaan viel de scooter weer uit. Na een half uur wou die weer aan maar viel bij stilstaan gelijk weer uit.

Heb de la souris uit elkaar gehaald en hij vonkt en krijgt benzine. Zit nog genoeg olie in de scooter en een andere accu hielp ook niet. Dus weet nie echt wat het probleem is. Iemand een idee?

(Is een La souris uit 2021)

Heb je gelijk een vonk als hij afslaat ? Bobine's willen nogal eens sluiting maken , als ze warm worden . Wanneer zijn het laatst de kleppen gesteld , en hoeveel compressie heb je ?

Begin ff simpel en koop een nieuwe bougie kan zijn dat de vonk overslaat of niet goed is en dan gebeurd dit ook had ik zelf ook met me injectie la souris doe er niet teveel zelf aan want injectie is geen lachertje als het kapot is

Begin ff simpel en koop een nieuwe bougie kan zijn dat de vonk overslaat of niet goed is en dan gebeurd dit ook had ik zelf ook met me injectie la souris doe er niet teveel zelf aan want injectie is geen lachertje als het kapot is
Heb er een nieuwe in gedaan maar zelfde verhaal. Als ik hem start klinkt het alsof ie net niet wil starten. Hij krijgt benzine, er is een vonk, alle elektra werkt, als ik m’n hand op de injector hou dan zuigt ie aan.

Snap nie waar het aan kan liggen

Draait de startmotor wel goed rond nadat de scooter is uitgevallen en je probeert het opnieuw elektrisch te starten?
Ja die draait gwn goed. En kan kicken en e starten
Post automatically merged:

waar en van wie gekocht? onderhoudsgeschiedenis? (half jaar of langer stil gestaan met E10?)
Heeft nie lang stil gestaan als het goed is. Heeft ook maar 2809 gelopen. Heb hem gekocht van de eerste eigenaar, toen ik naar huis reed was ie ermee gekapt opeens

Geeft de ecu geen foutmeldig, maw brandt of knippert het motormanagementlampje?

Brandt het motormanagement lampje wel even als je de scooter op contact zet?

Heeft nie lang stil gestaan als het goed is. Heeft ook maar 2809 gelopen. Heb hem gekocht van de eerste eigenaar, toen ik naar huis reed was ie ermee gekapt opeens
dat is gemiddeld nog geen 1000 per jaar. was de vorige eigenaar een "ouder persoon?" ik zou beginnen met je benzine te verversen /bij te vullen met E0 (Shell V-power of BP Ultimate)