Inhouden/stotteren wegrijden speedfight

Tristan141-

New Member
Hoi,

ik heb met mijn speedfight 4 4takt ac het probleem dat hij vanuit stilstand en dan vol gas dat ie inhoudt en even stottert voor hij het goed oppakt.... Wat kan dit zijn? ( en evt nog tips of afstelling op dit apparaat voor goed optrekken? Gaat nu sloom naar mijn mening)

speedfight 4
Sproeier 68
Rolletjes malossi 7,5 gram
Polini hi speed vario
Zwarte naraku trekveren (+1500)
Voor de rest is alleen standaard
 
Advertisement - register to remove this

50cc 4t is alrtijd langzaam. Denk dat je carb afstellen en eventueel schoonmaken het probleem oplost
Post automatically merged:

+1500rpm trekveren is trouwens wel een beetje aan de strakke kant. Gaat je koppeling alleen maar van slippen
 
50cc 4t is alrtijd langzaam. Denk dat je carb afstellen en eventueel schoonmaken het probleem oplost
Post automatically merged:

+1500rpm trekveren is trouwens wel een beetje aan de strakke kant. Gaat je koppeling alleen maar van slippen
Idd had ook een speefight 4 4t gewoon niks aan doen alleen 7.5 g malossi rollen en hij liep 63 in 1 mooie rechte lijn
 
50cc 4t is alrtijd langzaam. Denk dat je carb afstellen en eventueel schoonmaken het probleem oplost
Post automatically merged:

+1500rpm trekveren is trouwens wel een beetje aan de strakke kant. Gaat je koppeling alleen maar van slippen
Welke trekveren zou je dan adviseren? En verder afstellen in de zin van andere sproeier ?
Post automatically merged:

Idd had ook een speefight 4 4t gewoon niks aan doen alleen 7.5 g malossi rollen en hij liep 63 in 1 mooie rechte lijn
Wat was je afstelling verder ?
Post automatically merged:

Welke trekveren zou je dan adviseren? En verder afstellen in de zin van andere sproeier ?
Post automatically merged:


Wat was je afstelling verder ?
Want mijne gaat tot 40/50 vrij traag en daarna trekt ie hem wel oke door. Heb trouwens blauwe drukveer die bij hi speed variateur zat. Geen idee war de sterkte is
 
+1000rpm max voor een 50cc 4t

Heb zelf deze scooter nooit gehad dus zou geen goede setup weten. Volgens jonas is het het beste om hem std te houden met 7,5gr rollen (ik zou niet voor malossi gaan, is alleen maar duurder en slijt sneller) Beste setup verschilt natuurlijk per scooter, maar zal wel in de buurt zitten
 
+1000rpm max voor een 50cc 4t

Heb zelf deze scooter nooit gehad dus zou geen goede setup weten. Volgens jonas is het het beste om hem std te houden met 7,5gr rollen (ik zou niet voor malossi gaan, is alleen maar duurder en slijt sneller) Beste setup verschilt natuurlijk per scooter, maar zal wel in de buurt zitten
Zou een drukveer helpen? Witte malossi oid ? Want verder was nog van plan te spelen met de rollen. Ook evt de carb afstellen maar waar zou ik naar moetn kijken ?
 
Als je op zoek wilt gaan moet je dat echt allemaal zelf uitzoeken dmv testen. Maar het is de moeite en het geld niet waard. Een 50cc 4t heeft geen vermogen dus er is gewoon niet zo veel uit te halen.
 
Welke trekveren zou je dan adviseren? En verder afstellen in de zin van andere sproeier ?
Post automatically merged:


Wat was je afstelling verder ?
Post automatically merged:


Want mijne gaat tot 40/50 vrij traag en daarna trekt ie hem wel oke door. Heb trouwens blauwe drukveer die bij hi speed variateur zat. Geen idee war de sterkte is
Ik had alles standaard enkel de rollen 7.5g
 
Back
Top