RickH Pr0uD VW 0wN€r 1 January 2005 #2 ja de inhoud past, behalve de snaar en vertanding , uitlaat moet je bij sommige modellen ook iets aanpassen Upvote 0 Downvote
ja de inhoud past, behalve de snaar en vertanding , uitlaat moet je bij sommige modellen ook iets aanpassen
Funk_dm ::SA MEMBER:: 1 January 2005 #3 mjah uitlaat komt toch over het wiel maar past het wiel er ook in, wil namelijk niet rijden met een 10" wiel ofzo. Upvote 0 Downvote
mjah uitlaat komt toch over het wiel maar past het wiel er ook in, wil namelijk niet rijden met een 10" wiel ofzo.
RickH Pr0uD VW 0wN€r 1 January 2005 #4 ik GELOOF dat het wel past, maar dit durf ik niet 100% zeker te zeggen Upvote 0 Downvote
Funk_dm ::SA MEMBER:: 1 January 2005 #5 qua spiebanen past het wel maar ik vermoed dat het loop vlak van de band tegen het carter aan komt, iemand die dit kan bevestigen? Upvote 0 Downvote
qua spiebanen past het wel maar ik vermoed dat het loop vlak van de band tegen het carter aan komt, iemand die dit kan bevestigen?