Ingepakt bestand niet uitpakken??

dennis mk

!EVO SETJE!
Ik heb net een nieuw spel van kazaa gedownload: Splintercell
maar nu het probleem.. er staat dat het een toepassing is en kan niet worden uitgepakt terwijl dat wle moet kunnen omdat het 1 file van 700mb is.. weet iemand hoe ik dit bestand kan uitpakken.. er staat ook geen .ZIP achter ofzo en ik heb al met winace en winzip geprobeerd maar et lukte niet... weet iemand een oplossing
 
Advertisement - register to remove this

staat helemaal niks geen punt achter, alleen de naam: splintercell_w_key
als je rechtermuisknop doet staat er alleen dat het een toepassing is maar het is wel uitpakbaar als het goed is
 
hoe kan je nou dingen downloaden zonder extensie van kazaa :?

Elk bestand heeft een fileextensie en anders moet je die er zelf ff achterbrouwen....
 
LET OP: (ik heb windows xp engelse editie, gedownload ;))

als et goed is staat er bij jou de optie "bestandsextensies weergeven" UIT
die moet je dus aanzetten:

1 open een map
2 ga naar (volges mij extra) en dan mapopties
3 dan op het tabblad VIEW (bij mij) ik weet niet wat dat in nederlandse windows versies is
4 en dan iets zoeken in dat lijstje met bestands extensies zorg ervoor dat deze UITGEVINKT staat (geen vinkje ervoor)

dan kan je de extensie aanpassen zoals hiervoor al gemeld is


SUC6
 
nee dat is het denk ik nie, dubbelklikken komt er iets van bestand is te groot voor geheugen, bijna onmogelijk met 512mb ram 30gb harddisk en 1800mhz
als ik er in .zip verandert doet ie et ook niet, zeg ie onbekend volume ofzo
 
het is 100% zeker een fake bestand want Splinter Cell is nog niet uit. Hij komt namelijk 30 januari pas uit en hij staat ook nog niet op isonews/nforce dus je hebt ws een leuke disney film van 700mb lopen downloaden:D
 
Ja ik ben bang dat Thomas gelijk heb. Splinter Cell voor de PC is nog niet uit idd. En het zal ook nog wel even duren voor hij er in Nederland is :S Jammer. Hoop dat je een snelle connectie had en niet 3 a 4 dagen non stop heb gedownd.
 
Back
Top