ineens 65-70

c01der

Well-Known Member
hey dit is mijn eerste post op ScooterForum.net,

ik heb een probleem met mijn uitlaat , ik heb namelijk op mijn brommer een leovinci ZX geplaatst ,mijn cilinder is een standaart 50 cc en ik heb voor de rest er niets aan gedaan .

ik had bij het uitesten van de nieuwe uitlaat mijn brommer 6 km/h sneller laten gaan en hij trok vele slechter op nu ik rijd vandaag naar huis waneer mijn moto ineens een zwaarder geluid begint te maken en ik zie direct dat mijn brommer nu 65-70 haalt terwijl ik ervoor bij het testen 59 haalde , ook trekt hij nu als een bom (vele beter 'wheelie style")

het rare is het gebeurde terwijl ik was aan het rijden , de nieuwe uitlaat steekt er 1 dag onder

weten jullie hoe dit kan komen ?
*D
 
Advertisement - register to remove this

... ook trekt hij nu als een bom (vele beter 'wheelie style")

het rare is het gebeurde terwijl ik was aan het rijden , de nieuwe uitlaat steekt er 1 dag onder

weten jullie hoe dit kan komen ?
*D

M'n stiefdochter heeft iets gelijkaardigs aan de hand gehad...toevallig ook een leo zx gestoken...het was wel niet na één dag maar opeens kwam ze ook thuis... "rij jij eens, die doet euh raar" en idd dat was in vergelijking met daarvoor een agressief v mini-vliegmachine geworden...

Heb hem binnengedaan en als ik me niet vergis was het iets met die vario-ring, wat afgesleten ofzo..garagist heeft er die uitgenomen, bijgevijld denk ik en terug gestoken, of een andere gestoken, anyway opgelost.

Mvg,
Dirk
 
Wat een verhalen :D
Misschien had je wel meewint
Wat voor ' brommer' heb je eigenlijk? En vind je het vervelend dat je sneller gaat?
 
het was gister ook een warmere dag dan anders, miss heb je wel een te kleine sproeier gemonteerd, wat gunstiger uitpakt op een warme dag.

misschien als het weer kouder word dat je dan weer pech heb:)

Huib...
 
waarschijnlijk is gewoon de prop in de uitlaat los gekomen, gebeurd wel vaker en zeker bij leovinci/sito.

Gewoon uitlaat demonteren, even de prop eruit schudden en terug erin vast lassen.
 
Het is een Next van 2002 , en ik heb geen andere sproeiers of dergelijke geplaatst :rolleyes: , nu heb ik gemerkt dat mijn brommer meer en meer rare streken krijgt want vanmorgen reed hij weer helamaal anders :S ik ga in ieder geval de vario eens nakijken , ah en ik heb ook de rolletjes en de trekveertjes die ik bijgeleverd kreeg nog niet geinstaleerd (wegens onvoldoende kennis)
 
Back
Top