Impulz of Innercity ??

Mikkee..

GC Sjlet
wie is er van plan om 7 dec naar Impulz te gaan?

of

wie is er van plan om 22 dec naar Innercity te gaan?

ik weet het nog niet :)

[edit] ik weet het wel :) ik ben er niet eens de 21e, dus ik wil opzekers naar impulz, vind de lineup ook beter daar.. dus beter ben ik ook van de partij, hard stampen bij yoji en harding 8) [edit]
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ic is de 21ste, maar ik ga weer. Heb al kaartje. Vond vorig jaar ook wel vet, was alleen een beetje erg moe.
Impulz ga ik niet heen, moet nog wel een keer,
Ga 31 dec. wel naar Qontact.
 
ik ga naar innercity
heb al kaarten en we komen met rond 20 man vanuit maastricht dus word wel gezellig(ook de trein reis word wel lachen) haha
 
Ik wil ook heel graag naar Innercity, maar weet niet of er nog kaarten te krijgen zijn en of iedereen geld heeft om kaartje te kopen:| Sloebers
 
kaarten zijn gewoon hier nog te krijgen dus denk overal in nederland wel
de printer blijft printen totdat de max is bereik,en hier blijft hij nog gewoon door printen bij de free record shop
 
Originally posted by denny@minarelli
ik ga naar innercity (als er tenminste nog kaartjes zijn....
Innercity is wel een van de goeie feesten, op 4 elements na dan :p ff kijke of er nog wat te verkopen valt :#
wat vind je zo kut aan 4 elements dan?
Ik vond 4 elements voor de zomervakantie beter dan innercity 2001..

Ik ga naar impulz indoor,innercity vind ik persoonlijk 1 x leuk...maar het is zo massa..en je moet omlopen om van de ene zaal naar de andere te gaan.maar het is wel vet,maar Impulz is vetter..:)
 
Originally posted by Razma
welke is waar?
ik ben nog nooit naar zo'n 'feest' geweest :)

Impulz = Brabant Hallen Den Bosch ( Tenminste toen ik er ben geweest)
InnerCity = Amsterdam RAI

ImpulZ ben ik 1 keer geweest. Was zeker wel gaaf met Lab 4 Live. Het eerste wat me opviel was die mestlucht als je dat gebouw binnen komt lopen, dat was wel ff wennen 8P ( IK = RandStad DwD )

Innercity zou ik twee keer heengaan. De eerste keer stond ik voor de deur maar toen bleek mn kaartje fake te zijn, kon ik weer naar huis. :|

De Tweede keer (vorig jaar) ging ik nog gauw met mn vriendin een kaartje in de stad ophalen. Dit was de avond ervoor. Op de terug weg reed ik mn scooter total-loss in een uitparkerende auto. Het gevolg; Ik en mn vriendin ontzettende spierpijn en beurse plekken, maar wel de kaartjes met winst doorverkocht :D

Aan Innercity waag ik me dus niet meer dit jaar, straks gebeurt er weer wat...8P
 
Last edited:
Hmz ik vind de line-up van allebei niet echt vet :(.
Impulz is helemaal zo'n typische standaard Impulz line-up...
Innercity is weer reteduur :(.

Misschien geef ik mijn geld maar uit aan HardBass (Tropicana) en/of Hardcore 4 Life :W (Ministry of Dance). Dat is tenminste een line-up :).
 
Originally posted by DUOFLOWTONE
wat vind je zo kut aan 4 elements dan?
Ik vond 4 elements voor de zomervakantie beter dan innercity 2001..

Ik ga naar impulz indoor,innercity vind ik persoonlijk 1 x leuk...maar het is zo massa..en je moet omlopen om van de ene zaal naar de andere te gaan.maar het is wel vet,maar Impulz is vetter..:)

De laatse 4 elements was echt een kutzooi... je stond meer in de lange rijen naar de zalen toe dan dat je echt kon feestuhh, dus zijn we maar in de zelfde zaal gebleven.. En het bier was lauw :( :(
 
Originally posted by miks66
[B
[edit] ik weet het wel :) ik ben er niet eens de 21e, dus ik wil opzekers naar impulz, vind de lineup ook beter daar.. dus beter ben ik ook van de partij, hard stampen bij yoji en harding 8) [edit] [/B]

Hmm...stampen op Tom Harding??! 8P das toch nie stampen gek! :P
 
Originally posted by Beta_Ark_Tuned
Hmz ik vind de line-up van allebei niet echt vet :(.
Impulz is helemaal zo'n typische standaard Impulz line-up...
Innercity is weer reteduur :(.

Misschien geef ik mijn geld maar uit aan HardBass (Tropicana) en/of Hardcore 4 Life :W (Ministry of Dance). Dat is tenminste een line-up :).

Tuuuuuuuuuuuuurlijk Roy...

Ik kan misschien via een klasgenoot van me gratis naar Innercity, moet ik nog ff afwachten. Impulz weet ik nog niet, ik ga er iig geen 40 euro aan uitgeven...
 
Nooit meer innercity voor mij !
Ik vind de RAI gewoon kut als ie helemaal gebruikt wordt en dan doel ik op dat foking lange omlopen iedere keer.
Ik vind trouwens de line ups ook te soft.

Impulz trek ik zeker beter misschien dat ik wel ga ik weet t nog niet.
 
Back
Top