Imitatie Xenon Verlichting..

SR-MARC-SR

Well-Known Member
Imitatie Xenon Verlichting..

pretspul of alledaags spul ?

na 1 maandje af en toe gebruik kapot..
zou het een produktiefout zijn of pretspul dat zo kapot gaat ?

beetje onzinnig topic misschien
maar ik vroeg het me af..
het is immers zonde om dan weer nieuwe te kopen..
 
Advertisement - register to remove this

Je ziet ietsie beter dan met standaard lichten omdat het licht iets helderder is. Vooral als het pikkiedonker is hebbie er wat aan. Anders helemaal niks. Ik heb mijnes er nu iets van 4 maanden inzitten en ze doen het nog steeds. Je hebt ze toch niet met je handen gepakt he? Dan gaan ze namelijk snel kapot.
 
ik heb dus een aerox en daar heb je een bcd koplamp voor met twee halogeenlampjes erin
staat cool en geven een bonk licht waar je eng van wordt 2x20 watt maar wel heel fel
cool.gif
cool.gif
 
Zip SP bedankt! maar ik vraag me af of het staat op me Aerox, die van mij is zwart/paars/grijs weet iemand of dat staat? ik weet dan wel dat ik een zwarte neem want die witte staat niet op de mijne denk ik. En zoals Mike zei: het geeft ook beter licht!, is dit zo?
 
ik had er juist wel goede ervaringen mee in me sr2000
voor zover ik mocht rijden.....
ik vind ze wel feller...
maarja als ze zo snel kapot gaan..
ik koop dalijk gewoon nieuwe.. en als ze dan weer kapot gaan dan koop ik ze nooit meer.

kan zijn dat ik ze met de handen vastgepakt heb..
vet op de lamp .. kortom sneller kapot logisch..
maarja ik kijk wel wat de volgende doet
smile.gif
 
Originally posted by Yamikey:
Zip SP bedankt! maar ik vraag me af of het staat op me Aerox, die van mij is zwart/paars/grijs weet iemand of dat staat? ik weet dan wel dat ik een zwarte neem want die witte staat niet op de mijne denk ik. En zoals Mike zei: het geeft ook beter licht!, is dit zo?
hee kijk maar ff op startpunt.nu bij de perso's de mijne staat er ook met de koplamp de naam is mike en ze gaan niet kapot want je kan helemaal niet bij het lampje het zijn van die lampjes die je ook in zo een set bij de gamma koopt voor in je plafond ofzo duas als ze al kapot gaan haal je bij de gamma gewoon een nieuwe moet je m alleen wel ff inbouwen
 
Originally posted by SR-MARC-SR:
ik had er juist wel goede ervaringen mee in me sr2000
voor zover ik mocht rijden.....
ik vind ze wel feller...
maarja als ze zo snel kapot gaan..
ik koop dalijk gewoon nieuwe.. en als ze dan weer kapot gaan dan koop ik ze nooit meer.

kan zijn dat ik ze met de handen vastgepakt heb..
vet op de lamp .. kortom sneller kapot logisch..
maarja ik kijk wel wat de volgende doet
smile.gif


omg heeft een SR nog steeds zulke baggerverlichting dan?? djees met een waxine lichtje zag je nog meer
 
Dat ze snel kapot gaan heeft er waarschijnlijk eerder mee te maken dat je ze niet goed monteert. Altijd met een handschoen of plastic zakje vastpakken ofzo. Als de lamp heet wordt verbrand het vet van je vingers op de lamp en gaat ie kapot...
(maar dat wisten jullie misschien al...)
 
Heb ook van die Laserlight's gehad op m'n speedfight. Ik zag er nog minder mee als met m'n orginele lamp (terwijl ze hetzelfde wattage zijn) dat komt omdat er een laagje verf (ofzo) overheen zag. Dit was goed te zien naar een maand ofzo. toen kwamen er namelijk scheurtjes in dat verflaagje en zag je op de lamp zelf af en toe een helderder stukje lopen (in plaats van een beetje blauwig). Nu heb ik er (na veel zoeken) een halogeenlamp voor gevonden. Deze is wel beter als m'n orginele.

Als je nog geen halogeenlamp heb kun je er dus beter een halogeenlamp inzetten. Laserlight's of imitatie xenon) zijn waardeloos. Ik heb er dan ook spijt van dat ik ze ooit gekocht heb.
 
Hmm jah had ze ook op me vorige scoot, een sr vipertje, maar dar zit ook maar een lampje in de unit, nou ik zag er dus echt geen bout mee.
Als je nou percee gekleurde lampjes wil neem dan van die groene verf of folie voor je lampjes, want dat zie je van een afstand ook nog ten minste dat eht gekleurd is, want bij die blauwe xenon zie je dat alleen als je echt je hoofdt in je koplamp perst
biggrin.gif
 
zo'n BCD koplampunit is toch ook voor SF te krijgen, kzag hem pas tenminste in scootin' staan. weet iemand of je deze dingen al in NL kan krijgen, ik vind em namelijk zeer kewl
smile.gif
smile.gif
 
Back
Top