MSSH Senior SF-Eindbaas 31 October 2002 #1 Ik zoek een 2ehands uitlaatje voor een neo's. Me de standaard cil.
William VR6 Scooterbase Mod 1 November 2002 #4 nee, gewone onderloper, beetje verroest, en tuutje mist van demper. 30 euro incl mag je hem hebben
R Raymon senior member 2 November 2002 #5 http://scooter.zeonhost.com/vbportals/forums/showthread.php?s=&threadid=17498
Yamaha Aerox Aerox Member 2 November 2002 #6 Originally posted by Mr Polini Evo nee, gewone onderloper, beetje verroest, en tuutje mist van demper. 30 euro incl mag je hem hebben Click to expand... ik je er een pm over verstuurd als hij hem nie koop heb ik wel interesse dus check pm
Originally posted by Mr Polini Evo nee, gewone onderloper, beetje verroest, en tuutje mist van demper. 30 euro incl mag je hem hebben Click to expand... ik je er een pm over verstuurd als hij hem nie koop heb ik wel interesse dus check pm
W WWW-Racing Well-Known Member 2 November 2002 #7 rikkademous heeft nog een zx liggen als je nog een uitlaatje zoekt