Waarom? Is hetzelfde principe als met 70cc rijden... Mij wilde ze eerst ook bekeuren voor het rijden op een motorfiets zonder rijbewijs en verzekering...
Originally posted by EdvolutioN: Waarom? Is hetzelfde principe als met 70cc rijden... Mij wilde ze eerst ook bekeuren voor het rijden op een motorfiets zonder rijbewijs en verzekering...
idd ja, volgens mij ben je dan je hele leuke 180cc blokje en alles wat er aan vast zit weer kwijt...
Onee dat is alleen als ie geregistreerd is als bromfiets.
Lijkt me wel gaaf, dan zijn die gozers van de technise dienst eens een keer langer bezig dan 10 min om even de uitlaat en carb. en de cil "eraf te trekken" zoals ze normaal doen.
Of misschien heb je wel geluk en halen ze alleen je 180cc cilinder eraf gheghe
goh, ik denk wat jeukt er zo in mijn schoen.... is weer zo'n 180cc DD blokkie. Dat is nu al de 10de deze week!
Ik zal eerst eens een brief sturen naar controledienst Runner 180cc DD blokken. Dit gaat te ver!!!
Originally posted by SR-Fanatic: Volgens mij krijg je alleen een bekeuring voor het rijden zonder rijbewijs, omdat je motor namelijk wel goedgekeurd is. Correct me if I'm wrong..
Ja, als motor zoudie goedgekeurd zijn, hij heeft geen typegoedkeuring als brommer (zou wel strak zijn btw
) dus als je op een 180 wordt gepakt en je hebt em als brommer verzekerd... naja, dan krijg je dus niet alleen een boete voor het zonder rijbewijs rijden...
Ahh joh als je heel de teringhap wordt ingenomen dan koop je toch gewoon de Mallosi 180 cc kijken wat ie dan doet oja en een leuk carburateurtje ( Op de Manston adviseren ze een 28 mm dus ik vraag me af wat er daar op moet
OK, ik zal het allemaal maar ff uit leggen. Ik wil een 180 blok hebben voor onde rm'n nrg extreme. Dan laten keuren als motor en dan malossi cilinder erop 26mm jolly xhost. krukasje zelf bouwen. multivar 2000 erop en een lange vertanding van malossi. Een leuk toersetupje dus.