Ik zoek een runner 180 DD blokkie

Status
Not open for further replies.

hydrospeed

Well-Known Member
Heeft iemand toevallig nog een runner 180 DD blok voor me, hoeft niet compleet te zijn, de carters zijn vooral belangrijk. johanv58@hotmail.com

Advertisement - register to remove this

Ok ruud, maar wat maatk het uit, vindt het iedee gewoon beetje ziek
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Originally posted by hebo70:
een knakker hier in buurt rijd ook op een runner 180 cc rond met bromfiets plaatje....is wel lache
nog een voordeel: je hoeft niet op te voeren, maar kunt gewoon goedkoop hard rijden
smile.gif
maarja, als je aangehouden wordt ben je het zakje
biggrin.gif
biggrin.gif

Waarom? Is hetzelfde principe als met 70cc rijden... Mij wilde ze eerst ook bekeuren voor het rijden op een motorfiets zonder rijbewijs en verzekering...

Originally posted by EdvolutioN:
Waarom? Is hetzelfde principe als met 70cc rijden... Mij wilde ze eerst ook bekeuren voor het rijden op een motorfiets zonder rijbewijs en verzekering...
Nou, dan ben je dus de lul toch?
smile.gif
smile.gif

idd ja, volgens mij ben je dan je hele leuke 180cc blokje en alles wat er aan vast zit weer kwijt...
biggrin.gif
biggrin.gif
Onee dat is alleen als ie geregistreerd is als bromfiets.
Lijkt me wel gaaf, dan zijn die gozers van de technise dienst eens een keer langer bezig dan 10 min om even de uitlaat en carb. en de cil "eraf te trekken" zoals ze normaal doen.
Of misschien heb je wel geluk en halen ze alleen je 180cc cilinder eraf gheghe
smile.gif
smile.gif

mzzl

HMM heb ik nou net effe niet liggen
biggrin.gif
biggrin.gif

Maar wil je die dan onder je runnertje gaan hangen, of nog beter onder je zip?
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Volgens mij krijg je alleen een bekeuring voor het rijden zonder rijbewijs, omdat je motor namelijk wel goedgekeurd is. Correct me if I'm wrong..

heb toevallig net 6 180cc blokjes gevonden bij het opruimen van mijn kamer
biggrin.gif
biggrin.gif

goh, ik denk wat jeukt er zo in mijn schoen.... is weer zo'n 180cc DD blokkie. Dat is nu al de 10de deze week!
Ik zal eerst eens een brief sturen naar controledienst Runner 180cc DD blokken. Dit gaat te ver!!!
wink.gif

Mzzl

Originally posted by SR-Fanatic:
Volgens mij krijg je alleen een bekeuring voor het rijden zonder rijbewijs, omdat je motor namelijk wel goedgekeurd is. Correct me if I'm wrong..
Ja, als motor zoudie goedgekeurd zijn, hij heeft geen typegoedkeuring als brommer (zou wel strak zijn btw
smile.gif
) dus als je op een 180 wordt gepakt en je hebt em als brommer verzekerd... naja, dan krijg je dus niet alleen een boete voor het zonder rijbewijs rijden...

ehb er nog misschien wel een van een 50cc, gewoon beetje met je dremel enzow gezellig een avondje voor de TV en dan kom je er vast wel NOT
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ahh joh als je heel de teringhap wordt ingenomen dan koop je toch gewoon de Mallosi 180 cc kijken wat ie dan doet oja en een leuk carburateurtje ( Op de Manston adviseren ze een 28 mm dus ik vraag me af wat er daar op moet
biggrin.gif
)

OK, ik zal het allemaal maar ff uit leggen. Ik wil een 180 blok hebben voor onde rm'n nrg extreme. Dan laten keuren als motor en dan malossi cilinder erop 26mm jolly xhost. krukasje zelf bouwen. multivar 2000 erop en een lange vertanding van malossi. Een leuk toersetupje dus.

Status
Not open for further replies.
Back