ik wou dit nog ff kwijt na lange tijd

2DIE4

Well-Known Member
ik zie dat hier een paar mensen uit den haag komen ( niks op tegen hehe) nu dacht ik altijd dat die lui op de scooter asoo's waren ....hier komt mijn story


vrijdag avond 22:00 uur in heerenveen ik dach ik ga mijn vriendin verrassen in Den Haag dus ik met trein trlalala 0:30 kom ik daar aan ik dacht vast wel trams nee dus gvd
nou ben ik maar gaan lopen want ze woont 300 meter van het vredespaleis.. kon ik maar niet vinden in het dorp... mijn oren hoorde scooter geluiden ....ik kijk achterom en ja hoor scooter nou ik dacht ik steek mijn hand op en ik schreeude kom ff ...nou denkt elke gezonde nederlander welke idioot stopt nu voor mij hehehe nou kwam hij aan ....
ik zei ik zou mijn vriendin verrassen maar kan het niet meer vinden DUH hehe mooie afgang ik dacht dat hij zou zeggen DA"S MOOI PECH VOOR JE JONGE heheeh maar ik kon wel bij hem achterop als dank had ik alleennog 5 piek bij me als een gebaar van dank :)

hiermee wil ik die jonge nog bedanken misschien zit ie hier namelijk wel tussen je weet maar nooit he

zo zie je maar weer scooterfreaks hoeven niet altijd aso's te zijn :)
 
Advertisement - register to remove this

Hmm, waarom niet, als z'n iemand betrouwbaar eruit ziet
smile.gif
maar ik was het iig niet, ik blaas altijd door
smile.gif
 
daar moet je dus gewoon mee uitkijken als scooteraar.

want als je iedereen zomaar gaat vertrouwen ben je je scooter o kwijt.
 
dat had ook mooi fuot kunnen gaan.

voorbeeld:

jij loopt daar en je hoort een scooter aan komen en je gaat staan zwaaien enzo,
en dan begint die gast te denken van die wil mijn scooter stelen en voelt zich bedreigd en haalt een mes of pistool te voorschijn en steekt je neer of schiet je over hoop.
biggrin.gif


dat HAD ER OOK kunnen gebeuren.
 
Ik sta dus elke dag bij centraal in den haag op de tram te wachten om 8uur 's ochtends maar die gasten blazen gewoon door met hun scoots hoor, ook al staat er een hele menigte (van een net aangekomen trein) op het fietspad. (niet dat ik dat niet zou doen hoor
biggrin.gif
)

Die gast was dus duidelijk een uitzondering...

Greetz,
kakelbont.gif


[This message has been edited by Kakelbont (edited 24 November 2000).]
 
Back
Top