Originally posted by aerox_lc
ik wil mijn wielen eraf halen, maar ik denk dat het achterwiel een probleem gaat vormen, is er iemand die me wat tips/hulp kan bieden ? (de reden daarvoor is omdat ik mijn velgen wil spuiten...)
Originally posted by VDM
Mietjes, ik heb mijn achterwiel zo los, gewoon met de blote hand
Originally posted by Jeroen L
Ratel met 1meter lange metalen buis... geen enkel moertje die daar tegenop kan :W
ik heb eens gehoord dat ge dan eerst uw uitlaat eraf moet halen om dan uw achterwiel eraf te krijgen
Originally posted by Ruud
ik ook
ownee met 1 inbussleutel
Originally posted by SRally
Idd, gewoon met de ratel los en vast, in je eentje. Vaster is ook niet nodig. Met kruissleutel gaat het ook lekker
Originally posted by Arne@Piaggio
Vorige week was die gast die ik een tijdje terug op zijn bek had geramd (voor de mensen die weleens me me MSN'en een bekend verhaal) bijna het achterwiel van zijn Quartz verloren. Jammer genoeg niet helemaal :'( Ik had me echt doodgelachen om die aersch...
Originally posted by SRally
Nee, dat hebt gij helemaal mis. Alleen bij belgische scooters s dat het geval. Bij nederlandse niet. anders komen ze de keuring niet door.
ik ben wel een Belg en heb dus een Belgische scooter
Originally posted by Arne@Piaggio
Vorige week was die gast die ik een tijdje terug op zijn bek had geramd (voor de mensen die weleens me me MSN'en een bekend verhaal) bijna het achterwiel van zijn Quartz verloren. Jammer genoeg niet helemaal :'( Ik had me echt doodgelachen om die aersch...