Ik wil graag een CDI installeren

Mathijsz

New Member
Ik ben net begonnen met het sleutelen aan mijn scooter. Nu wil ik graag een CDI gaan plaatsen aangezien ik het idee heb dat mijn scooter niet begrensd is. Ik kan (volgens mij) ook geen CDI vinden in mijn scooter momenteel. Als ik het goed begrijp kan er aan deze stekkers een CDI aangesloten worden (zwart-rode stekker + geel-witte stekker). Als dit het geval is, dan is er toch een dood eind aan 1 kant van deze kabels, aangezien deze nu aan elkaar bevestigd zijn? Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen aangezien ik er zelf niet uitkom. Alvast bedankt!


IMG_9028.JPG
 
Advertisement - register to remove this

Mag ik misschien vragen waarom het voor jou moeilijk is om je vorige post even aan te passen? Nou plaatst je binnen 33 minuten 3 berichten achter elkaar.. Weet niet of je dat zelf al eens opgevallen is..
2 daarvan waren replies op reacties. Ik ben een nieuw lid, wist niet dat deze zo streng worden aangepakt voor dit soort kleine dingen... o_O
 
Gaat niet om dat het volgens jou streng zou zijn.. Gaat erom dat er goed opgelet word als er dingen niet goed lopen..

Zou je voortaan dan de `edit` knop willen gebruiken om zoveel mogelijk nieuwe informatie eraan toe te voegen..
Pas naar 24 uur of als er iemand na jou heeft gereageerd mag je een nieuw venster gebruiken. Anders word het nogal een onoverzichtelijke rommel hier. Het is overigens ook niet de bedoeling dat je het topic binnen de 24uur weer omhoog te kicken.. Anders gaan gebruikers dit extra doen om boven aan de nieuwe berichten lijst te komen..


Betreft je vraag, waarom wil je een andere cdi monteren? Neem aan dat je de scooter rijdend hebt gekocht?
 
Back
Top