Ik mbk spirit 2001 70 cc top performans en wil hogere snelhied

Bartbooster

New Member
Er zit malossi stage 6 drukveer medium 28 g gewicht in totaal wat moet ik nog veranderen delorto carburarteur van nitro 115 sproeier. Hoe maak ik die snel en betrouwbaar en welke snelheid moet ik beginnen.
 
Advertisement - register to remove this

Wat de fuck betekend dit?

Kan je misschien ook gewoon normaal ABN praten.. Je hoeft er niet erbij te vloeken of zo.
Het is een beetje jammer dat er gebruikers zijn die een oud topic van 2 maanden weer omhoog trappen..


@Bartbooster Vraag aan de TS of dat hij even iets meer tijd in de ze topic wilt steken om wat je schrijft goed leesbaar te maken.
Want hier schieten we niks mee op als we gaan moeten gokken wat er in post#1 staat.
 
Topic opgeschoont, graag hier weer ontopic.. Volgende persoon heeft een waarschuwing te pakken.


Kijk of je je cilinder kan tunen, andere uitlaat. Dat zijn denk ik de beste stappen die je kan zetten.

Als je een cilinder laat tunen dan gaat er een stuk betrouwbaarheid weg.. Ook gaan er dingen harder slijten.. Dus zou gewoon de cilinder standaard laten en anders een snellere kopen.. Vooral bij de due plus als je aan de uitlaat poort gaat aanpassen krijg je beetje bij beetje minder steun voor de zuiger.
 
Back
Top