Ik is link!

Status
Not open for further replies.

Jossi

Nismo
Het klinkt uiteraard heel erg stom, maar ik ben boos. En wel om de reden dat mn ex vriendin (al 3 weken) nu met zo'n grote dokus gaat!! Ze is wel wat beters waard dan zo'n loser.

Kan ik gewoon niet hebben! Nou moet ik iets hebben om me op af te reageren, of tips om da meidej geoon zo snel mogelijk te vergeten..

dank u
 
Advertisement - register to remove this

Jah das behoorlijk kut, maja je doet er verder niks aan! Naja beetje derover lullen helpt wel heh...
 
Laat haar gewoon lekker.......als ze hem niet waard vind had ze hem ook niet als vriend nu, lijkt me......ik denk ook niet dat jij daarover kunt beslissen voor haar, maar ik snap je punt wel goed hoor.......herken het zelf ook jammer genoeg :(
 
oeh je wil haar nog steeds? :p

doed, laat haar haar eigen sociale leventje weer opbouwen :)
ook al gaat ze met een dokus, zolang zij tevreden is dan is er toch niets aan de hand.
tips om haar te vergeten?
ga uit en zuip niet te veel en ga achter de chicks aan :D

verdere tips?
je eigen niet zo aanstellen

oja en reageer je af op jezelf dan weet je hoe dom je bezig bent :|
 
Originally posted by Aeroxruud
oeh je wil haar nog steeds? :p

doed, laat haar haar eigen sociale leventje weer opbouwen :)
ook al gaat ze met een dokus, zolang zij tevreden is dan is er toch niets aan de hand.
tips om haar te vergeten?
ga uit en zuip niet te veel en ga achter de chicks aan :D

verdere tips?
je eigen niet zo aanstellen

oja en reageer je af op jezelf dan weet je hoe dom je bezig bent :|

lul nie, k wul haar nie terug... Maar jij hebt zeker nog nooit een meid gehad. Dan heb je ooit zoiets.

Ze is gewoon wa meer waard. klaar.
 
Originally posted by j0sSi


lul nie, k wul haar nie terug... Maar jij hebt zeker nog nooit een meid gehad. Dan heb je ooit zoiets.

Ze is gewoon wa meer waard. klaar.

jonge ik lul niet.
ik weet wel dat het kut is als er zoiets is, maar het enige wat je niet moet doen is je er constant mee bezig houden want dan wordt je er helemaal gek van!! en dat is behoorlijk kut

En of ik nooit een meid heb gehad?

Ik heb toevallig bijna 2 maanden al een ongelovelijke lieve/lekkere vriendin dus niet zeuren :)
 
Originally posted by Aeroxruud


jonge ik lul niet.
ik weet wel dat het kut is als er zoiets is, maar het enige wat je niet moet doen is je er constant mee bezig houden want dan wordt je er helemaal gek van!! en dat is behoorlijk kut

En of ik nooit een meid heb gehad?

Ik heb toevallig bijna 2 maanden al een ongelovelijke lieve/lekkere vriendin dus niet zeuren :)

oke, misschien heb je wel gelijk, ik houd me er ook teveel mee bezig. Maar da komt gewoon omda je nog wel wa om da meidje geeft. snappie??

-----> vanaaf flink zuipen en een lekkere chick vullen! 8)

Dan ben ik weer de :W
 
Originally posted by j0sSi


oke, misschien heb je wel gelijk, ik houd me er ook teveel mee bezig. Maar da komt gewoon omda je nog wel wa om da meidje geeft. snappie??

-----> vanaaf flink zuipen en een lekkere chick vullen! 8)

Dan ben ik weer de :W

flink zuipen en chick gaat niet samen doed
misschien eens een keer wat minder zuipen en wat meer op de chicks letten :)
 
h0eren zeik niet :|

jossi dwd kut voor je, maajaa shit happens, als ze met zo'n mongool gaat is ze je niet waard ;)
go find some new meat! :P
 
Originally posted by SpeedfightFreak
wat is dit een zinloze schijttopic...
slotje?


tis idd zinloos maarja als hij het ff kwijt wil
hij zou het vast niet erg vinden als er een slotje op gaat! :)
 
Originally posted by Aeroxruud



tis idd zinloos maarja als hij het ff kwijt wil
hij zou het vast niet erg vinden als er een slotje op gaat! :)

goedzo! ik wul t ff kwijt.... gooi dr maar een slot op!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top