Ik heb een vivacity brom

Goeden avond

Ik heb een vivacity brom
Ik heb hulp nodig hij gaat niet harder als 60 en alle begrenzers zijn er uit er zit een 12 mm cabrteur in en 5 g rollen kan iemand mij helpen dat ik hem tog iets harder kan laaten rijden en de beste setup


Met vriendelijken groeten

Mitchel
 
Advertisement - register to remove this

de drukveer drukt de tegen de poelies aan, waardoor de v-snaar strak staat, er staat dus een grotere spanning op, (snaar ligt helemaal bovenin) als je een sterke drukveer in hebt, dan zullen de poelies niet zo gauw uit elkaar gaan (pas bij een grotere kracht dus meer toeren) bij een slappere gaat hij sneller en verder uit elkaar.
 
de drukveer drukt de tegen de poelies aan, waardoor de v-snaar strak staat, er staat dus een grotere spanning op, (snaar ligt helemaal bovenin) als je een sterke drukveer in hebt, dan zullen de poelies niet zo gauw uit elkaar gaan (pas bij een grotere kracht dus meer toeren) bij een slappere gaat hij sneller en verder uit elkaar.
Ik heb ook een Viva 2T met een rode drukveer. (en 8.5 gr rolletjes en standaard trekveren)
Als ik vanuit stilstand gas geef gaat ie toeren maken en een seconde later rijden. Als ik dan iets sneller dan stapvoets rij gaat het toerental ineen omhoog en trekt hij als een gek door naar de 60km. Dus al ik er een slappere drukveer inzet zou hij direct gaan rijden en hetzelfde toerental aanhouden?
 
Back
Top