ik heb de oplossing

Oh jah men buurman keurt binnenkort ook scooters en heeft een cd rom gekregen. Ik heb gevraagd of ik em ook mocht zien en dat mocht wel maar hij moest em zelf eerst ff zien. Als ik em gezien heb dan post ik wel wat ik gezien heb. Kan misschien van pas komen :eek:
 
En nog even over de rollerbank:
- Een rollerbank MEET SNELHEID
- Een rollerbank geeft de snelheid weer in KW
- Een ambtenaar rekent de KW's om in snelheid.

Dat de ene meer heeft dan de andere is omdat die rollerbanken niet kloppen.
Sommige mensen hebben op de ene rollerbank 0,5 kw, op de andere 1kw

Heeft met veel dingen te maken, de agent die er op zit (gewicht). Of hij zich aan de regels houd (dus staan e.d.) En de rollerbank zelf ook, kan onderling ook wat verschil in zitten.

idd verhaaltjes van ik heb zoveel vermogen... dikke lul de rollerbank van de politie is simpelweg een snelheidsmeter. net als met een schakel, jij kunt in z'n 1 met je 70cctje nog zoveel voluit blazen, de snelheid op het achterwiel zal altijd laag blijven. je hebt dan wel veel vermogen maar geen snelheid. en dat is nu precies wat een rollerbank meet.

dat rollerbanken onderling verschillen ben ik het niet met je eens, er zal ongetwijfeld enigzins verschil in zitten maar dit moet verwaarloosbaar zijn. tenzij net de grens wel/geen boete

edit: sorry overheen gelezen :* je hebt gelijk het hangt van verschillende factoren af, de grootste factor is de dienstklopper die de meting op een andere manier uitvoert. (kklijers)
 
Tormentor said:
dat een rollerbank snelheid meet denk het niet
ik ging 65-70 ofzo en ik had 0.45:+
het optrekken ging niet zo super maartog het liep rustig door naar een wat hogere top
dus wat je zegt van dat de rollerbank snelheid meet klopt niet
ze zetten het vermogen(kw) om naar snelheid en daar bekeuren ze je om


ik en zoveel anderen weten maar al te goed dat een bank snelheid meet... hoe kan je vermogen meten aan de hand van de SNELHEID van je wiel ? dat kan niet.
 
idd, anders waren er ook geen testbanken nodig met computers en de hele rommel om wel vermogen te meten :rolleyes: .. Een rollerbank meet gewoon de snelheid, en klopt dus ook gewoon. Verder staat hier in dit topic alles er wel over uitgelegd..
 
als je wel eens een schakel brommer op de politie bank ziet staan, dan heeft hij in elke versnelling steeds meer vermogen, dat komt omdat het wiel steeds harder draait. Als je een schakelbrommer op een vermogenbank ziet staan, dan heeft hij in vrijwel elke versnelling net zo veel vermogen..
 
Ik ga het ook nog eens proberen:

De rollerbank test NIET het motorvermogen! De rollerbank geeft aan de hand van kilowatt omgerekend door de agent met een transponeringstabel de CONSTRUCTIESNELHEID! In het voertuigregelement word niet eens over vermogen gepraat, maar over constructiesnelheid. Een bromfiets moet blijven voldoen aan een constructiesnelheid van max 45 km/h. Bromfietsen na 1996 gelden de zelfde regels voor. Ik moet altijd lachen om die spookverhalen. Net zoals deze die iedereen vast wel kent:

-Levenslang? Das 20 jaar in Nederland! NEE

-"Ik vind u een kl**tzak" tegen een agent gezegd. Dat is een mening en
een mening mag worden geven. Het is want anders dan "je bent een kl**tzak", dan is het ineens wel een belediging.. Nee hoor, als een agent zich beledigd voelt dan wordt je gewoon aangehouden en vervolgd.

Meer kan ik er op dit moment ff niet verzinnen :p.
 
Back
Top