This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Ik ga me aerox wegdoen.

op een puch 45 rijden is best te doen hoor , maarjah tis wel een hele stap om van een aerox over te stappe op een puch. Misschien kan je beter je aerox standaard maken en de onderdele houden en als je je scooter weer als overbodige luxe hebt hem weer laten vlammen?

nog beter is: al je snelle onderdelen los verkopen... en dan je scooter stnd maken en verkopen....

ik heb dan ook wel intresse in wat spullen

Snel spul verkopen, en lekker relaxed met een gangetje van 85 km/u teller naar je nieuwe werk, Tom...

Veel succes met je nieuwe werk trouwens

Jah.. maak dat ding gewoon origineel.. Lijkt me kwa financien, joden, het beste... Stel hem af op 70 ofzo, en klaar.

Mm ja zit wel wat in... Maarja heb geen zin in dat gekut.. Moet me krukas er weer uit etc. Heb er gewoon geen tijd/zin meer in tis ijskoud in de schuur ... losse onderdelen verkopen houd ik wel een hoop geld aan over das wel stoer... Heb hier ook nog een rito pen 10 liggen maare daar heb ik 3 vastlopers in gehad denk dat dat kwam door de krukas zelf met deze heb ik non problem

Hoeze je krukas eruit? Kan je niet ergens ff een Piaggio-zuigertje op de kop tikken voor in je originele Minarelli-cilinder?

Ik kan dus me rox verkopen met alle onderdelen .. Moet alleen nog ff een leuk prijsje vinden. Achja ik kijk wel ff op het internet voor een standaard scoot ofzo.

ik zou um ook origineel maken, maareh, misschien een beetje onbeleefd, maar als je um verkoopt, dan wil ik je temp/toerenteller wel kopen...