Ik ga een Metal kopen vandaag :)

Zeeuw

Hardcore 4 Life
Olé
Ga vandaag een Metal kopen voor me Aerox.

ff een vraagje:
Hoeveel grams rollen heb ik ervoor nodig?
En moet ik ook iets met de trekveertjes doen?
Zo ja, wat?
 
Advertisement - register to remove this

He Zeeuw, volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal..... Als je een gat in je uitlaat boort, klinkt dat gewoon SLECHT, net zoals je uitlaat als ie loshangt. En ja, het kan schade veroorzaken, wanneer je uitlaat loshangt! Als er een spleet zit tussen je uitlaat & de cilinderpoort, wordt er echt wel stof + vuil aangezogen. Voor een mooi geluid op een Minarelli, koop zoals al eerder gezegd een FATSOENLIJKE uitlaat en haal dan je prop uit je luchtfilter, met de al 88x genoemde sproeiermaat(en). Trouwens, als je een gat in je uitlaat boort, maak je ook geen vrienden bij de blauwe losers. Er is NIETS dommer dan aan je originele onderdelen rotzooien, je kunt nl. nergens op terugvallen bij aanhouding. Greetz en succes!
 
ja, als je uitlaat loshangt, dan wil het niet echt neej..... ook een teringherrie trouwens...
ik rijd gister ff lekker bij ons door de buurt, knal ik iets te hard een kuil door.... knap, uitlaat los (niet bij cilinder, mijne bestaat uit 2 delen, moet ik nog aan elkaar lassen) VROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAPPPPP!!! gvd, wat een herrie zeg....

ik snap niet dat je dit mooi kunt vinden
 
Ik heb een tijdje met een kapotte pakking rondgereden (uitlaat) omdat die andere niet op voorraad was... en toen ik er de eerste dag op reed meteen de wouten achter me aan dus echt een succes is het niet.... Maar met de kapotte pakking er nog tussen is het niet extreeem schadelijk omdat hij maar op een heel klein plekje lucht doorlaat en de rest houdt hij wel tegen... Omdat hij alleen maar kapot is maar er nog wel tussenzit...
 
Bij een losse of kapotte pakking, of zonder pijp rijden gaat het er niet om dat er vuil in de cilinder kan komen (ja, tuurlijk ook een beetje) maar vooral dat er geen tegendruk meer is. Dus heb je kans dat je cilinder vast kan lopen.
 
Een vriend van me met een Phantom en van alles van Polini en een 70cc, heeftn u ook een kapotte for race, hadden we hem gister zo goed als het kon gemaakt, wij ridjen, na een tijdje weer naar de kanker! Maarjah het verschil hoorde je neit echt
smile.gif


SvR
 
so, die uitlaat is ook weer gelast.... handig als je pa een metaalbewerkingsbedrijf heeft
smile.gif
anders moet je weer in de buidel tasten.....
ook handig dat ik alles zelf kan doen, heb overal gereedschap voor enzow
 
Back
Top