Ik ga een Metal kopen vandaag :)

Zeeuw

Hardcore 4 Life
Olé
Ga vandaag een Metal kopen voor me Aerox.

ff een vraagje:
Hoeveel grams rollen heb ik ervoor nodig?
En moet ik ook iets met de trekveertjes doen?
Zo ja, wat?
 
Advertisement - register to remove this

Rolletjes krijg je erbij, niet dat het meteen de goeie zijn, maar toch
smile.gif
 
Dan moet je het selecteren, dan rechtermuisknop dan afdrukken , neem je dat papiertje mee naar Mac en laat je het aan zo'n wijf zien achter de kassa en vraag je of zij je wil helpen !
 
Volgens mij zoekt deze jongen niks om in zijn mond te stoppen, maar een sproeier. Als we het nergens over gaan hebben (mij best), maak dit ff een topic aan: DIT GAAT NERGENS OVER, dan kunnen we allemaal onze onzin daar op gooien!!! Maar:
Aerox + Metal: sproeier 80 (met prop), 82/84 (zonder prop: veel mooier geluid!) Greetz to alle hamburger-etende mensen (?!).
 
Aaaa, kijk das minder!

Nee maar bij ons staan van die lekker halfbloedjes, hmmm.

Maar je hebt gelijk: ook dikkewijven emt zon geil mac-petje
smile.gif


uuuuuu

Maar dat dus effe terzijde, die halfbloedjes mogen der wezen!

Achja

zoals gezegd, we hebben het over sproeiers..

Hmm dat doet ie ook, als die eenm.......nevermind!

SvR
 
1 van de domste dingen die je kan doen: Zonder pakking rijden
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif

Slecht voor je scooter, dus gewoon weer er onder zetten.
Ik weet dat het een mooi geluid is, maar wat heb je liever: een goeie scooter, waar je op andere manieren mooi geluid uit kan krijgen (NR-X bijvoorbeeld) of je scooter vet raggen?
Doe maar wat je zelf wilt, maar ik heb gewaarschuwd!
 
Heb de pakking er weer onder.
bouten trilde helemaal los.
Ik smiddags friet eten. Rij ik teug naar school flikkert de halve uitlaat eronderuit.
Vet Wreed Geluid alleen hij trok voor geen meter. En kwam ook niet harder dan de 70.
Heb nu de piemel maar dicht gelast en de pakking er weer op.

Maar hoe krijg ik anders een WREED geluid?
 
Als jij een loshangende uitlaat een vet wreed geluid vindt, heb ik de volgende tips:
- powerfilter, vooral als op een bepaald moment alle bewegende delen, zoals je zuiger, ook "vet wrede" geluiden gaan maken, vanwege de gigantische slijtage.
- Boor een gat in je uitlaat, bij voorkeur zo dicht mogelijk bij de cilinder, voor het genoemde "vet wrede" geluid.

Sorry hoor, maar loshangende, en pakkingloze, uitlaten maken volgens mij een "vet KUT geluid". Maarja, da's mijn mening!! Greetz.
 
Back
Top