Hallo
Ik heb een vraagje of iemand weet waar het aan zou kunnen liggen of meegemaakt heeft
Het gaat om een vespa sprint iget 2018 snor
Als ik hem start zonder gas start hij wel meteen maar als je gas geeft houd hij in je moet echt met je gaspelen om vooruit te komen en trekt ook slecht op dan als hij er een keer er doorheen is is hij wel goed en rijd hij normaal
Als je met gas start is het helemaal drama dan valt start hij slecht en valt uit als je het gas loslaat
Ik heb nog een andere iget staan daar maakt het niet uit vol of geen gas je kunt altijd normaal wegrijden koud/warm
Wat heb ik omgewisseld
Ecu
Gasklephuis compleet
Ontsteking en vliewiel
Bobine
Bougie
Luchtfilter is schoon
Tempratuursenor
Injector
Lamdasonde
Benzine druk is gelijk bij beide
Uitgelezen op storing kwamen p0131 lamdasonde high
P0509 idle circuit high voltage
Heb ze verwijderd komen niet terug
Kleppen staan op 10/15 in/uit
Ik heb alles als omgewisseld en geprobeerd maar blijft hetzelfde
Iemand dit heeft meegemaakt of weet wat het zou kunnen zijn
Ik heb een vraagje of iemand weet waar het aan zou kunnen liggen of meegemaakt heeft
Het gaat om een vespa sprint iget 2018 snor
Als ik hem start zonder gas start hij wel meteen maar als je gas geeft houd hij in je moet echt met je gaspelen om vooruit te komen en trekt ook slecht op dan als hij er een keer er doorheen is is hij wel goed en rijd hij normaal
Als je met gas start is het helemaal drama dan valt start hij slecht en valt uit als je het gas loslaat
Ik heb nog een andere iget staan daar maakt het niet uit vol of geen gas je kunt altijd normaal wegrijden koud/warm
Wat heb ik omgewisseld
Ecu
Gasklephuis compleet
Ontsteking en vliewiel
Bobine
Bougie
Luchtfilter is schoon
Tempratuursenor
Injector
Lamdasonde
Benzine druk is gelijk bij beide
Uitgelezen op storing kwamen p0131 lamdasonde high