iget begrenzen

4slaf4life

Well-Known Member
hallo,
Weet iemand een goedkope manier om een liberty s (dus een e4 iget blok) te begrenzen? het liefst met aan eurobegrenzer of iets anders kleins en betaalbaars. Hij loopt nu +-70, als ik lang genoeg wacht. Ik wil dat graag zo houden voor als ik langere afstanden rijd
 
Advertisement - register to remove this

Er bestaat een begrenzer met afstandsbediening, die bouw je tussen de ecu en je kabel boom in, plug en play geloof ik, dan via een schroefje de juiste snelheid afstellen
 
Ja die ken ik. Maar 200€ is echt veel te veel. Dan neem ik liever het risico op een wok.
Maar ik hoopte dat iemand een andere manier wist
 
\
Het is niet alleen een wok, komt ook een melding op je kenteken, word je binnen een jaar 3x gepakt op een rollerbank is het doei doei met je brommer

heb in anderhalf jaar 1x een rollenbank gezien. En ik ben toch van plan binnen een jaar de scooter weg te doen omdat ik mn a1 rijbewijs wil halen, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Dat is tevens ook een van de reden dat ik er geen bakken met geld tegenaan wil gooien

Haal jij 70 ja met multivar en ecu ? Knap met een iGet.
malossi ecu, multivar kit, +2000rpm trekveren en 9gr dr pulley sliders rollen. Trekt niet heel snel maar loopt wel lekker rustig
 
Last edited:
\


heb in anderhalf jaar 1x een rollenbank gezien. En ik ben toch van plan binnen een jaar de scooter weg te doen omdat ik mn a1 rijbewijs wil halen, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Dat is tevens ook een van de reden dat ik er geen bakken met geld tegenaan wil gooien


malossi ecu, multivar en 9gr dr pulley sliders rollen. Trekt niet heel snel maar loopt wel lekker rustig
bestaan er dr pulley rollen in 19x15,5?
 
ze zouden tijdens het optrekken 5a10% meer toeren maken en op de top weer 5-10% lager. Ik heb mn scooter nooit op een testbank gezet dus kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar het maakt volgens mij wel een merkbaar verschil. Wat ook een groot verschil is vergeleken met normale rollen is dat ze met gemak 40.000km mee gaan. Vergeet de bramen niet van de ramplaat af te halen als je een multivar hebt, anders wordt het een stuk minder.
Post automatically merged:

en er wordt trouwens aangeraden 10% zwaardere te kopen als de ronde rollen
 
Back
Top