IeTs Te HoGe Kw's

Status
Not open for further replies.

IcEmAn_oud

Well-Known Member
Heey jongens
nu mijn verhaal ik was op de scooter race in rotterdam (waal haven) dus ik rij daar een paar keer heen en weer komt er een wouten wagen tegemoet rijden hij rijdt me echt lettelijk van me scooter af en stapt uit en zegt sorry hij schoot in de versnelling dus ik helemaal pissed ik zeg nou dat doe je lekker dan
word ik me toch behandeld als een crimineel helemaal gefoulieerd en de andere agent zag met een big smile me sleutel van me sleutelbos eraf te halen dus ik zeg tegen die kerel hoe moet ik nou naar huis zegt hij dat word je volgende probleem dus ik me moeder gebeld dat ze me moest halen en wij naar dat politie buro en zeg die kerel we testen hem en dan bellen we deze week dus na 4 maanden later bellen wij daarheen en zegt die kerel je krijg hem niet meer trug want hij geeft 4 kw aan dus ik werd helemaal gek omdat hij loog dus wij de justitie erbij gehaald en na 6 maanden hebben wij de zaak gewonnen en ik me scooter trug zonder ennige bekeuring maar nu heb ik wel schade maar nou wil ik weten zou ik nou nog zo'n klachten brief sturen en zo hard ging me nrg niet hij reed net 115 km per uur dus help me
 
Advertisement - register to remove this

nog nooit zoveel leestekens gezien in 1 zin....

Maar goed er is vaak zat gezegd dat je altijd een brief kunt schrijven, het is alleen de vraag of je wat terug krijgt.
 
als er iets is waar ik een schijt hekel aan is zijn het corrupte agenten, k zou mooi een bezwaar indienen.
 
leestekens en hoofdlettergebruik staat in koeien van letters op de portal

maar je moet zeker proberen, al ben je wel wat laat (hebt em al terug enzo) en ging ie net 115 (?)
 
Sorry, maar 4kw kan hij niet aangeven, want de meter gaat maar tot 2 :|

Mja, als t echt zo is ben je volgens mij gewoon de sjaak.....
 
volgens het nieuwe beleid gaat deze op slot, anti breezah taal en anti leestekengebruik!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top