iemand voorstellen voor een nieuw cilindertje? liefst alu en pen10

Status
Not open for further replies.

Evolµtion

Well-Known Member
mag duur zijn maar liefst 70cc dus geen 75cc en 80cc en een Pen10 en liefst een alu cilindertje die gaan gelijk nog het langst mee vind ik. en tips voor een goeie setup zijn ook welkom grtz

setup nu is:

Sonic LC: Cilinder:Airsal T6 70cc vlinderpoort Uitlaat:Hebo Gara (oud model) Krukas:Carenzi competition, Carburateur:21mm met malossi membramen Luchtfilter:TNT racing Vario:Hebo Koppeling:MHR

Last edited:
Advertisement - register to remove this

welja ik wil liefst een beetje van alle 2 daarom wil ik toch een sterk genoege cilinder kzal eens zeggen wat voor setup ik graag wil

Alu Cilinder (weet nog nie welke)
krukas hebbek al
carbu hebbek ook ma kzal te denken voor een 19mm ofzo
malossi overrange kit koppeling hebbek al hehe :p
mss andere vertanding maar ik weet nie of dat aan te raden is bij een sonic?
ander inlaatstuk die is nog origineel
andere koppelings huls de ori is versleten door men ori koppeling geweest
carters zijn gepolierd maar bij somige cilinders moet je ze ook uitfrezen zeker?
en dat is het zowat

Cipher said:
Een giet gaat over het algemeen langer mee dan een alu hoor.
Maar wat voor uitlaat heb je, of wil je ermee bereiken (koppel of snelheid)

Wat wil je daarme zeggen? Een hoog koppel betekend niet dat je een lage snelheid hebt.. en dat je met een hoge topsnelheid weinig koppel zult hebbe.. :|

Evolµtion said:
aleen de drijfstang is wat anders en de piston dat is het zowat zeker?

ik denk ook dat je best gewoon hebo of stage 6 neemt.

de pen door de piston is 10 of 12mm, maar bij 12mm heeft de naaldlager die dan in smallend van drijfstand past meer naalden en kan die zo beetje beter de krachten opvangen en minder warmte

thnx voor je reactie 21carb hebbek al aleen cil uitlaat en vario maar kweer niet of ik die top ga nemen die is gietijzer zeker? heb slechte ervaring met gietijzer cilinders dus liever alu maar toch bedankt grtz

Evolµtion said:
thnx voor je reactie 21carb hebbek al aleen cil uitlaat en vario maar kweer niet of ik die top ga nemen die is gietijzer zeker? heb slechte ervaring met gietijzer cilinders dus liever alu maar toch bedankt grtz

Dan zou ik voor gila, stage 6 pro met shot of c16 gaan.

Je bent wel behoorlijk lastig :P je wil brute pk's maar wel 21mm of zelfs 19:S naar mijn mening is 15 pk genoeg voor jou... neem lekker een RTop of een stage 6 dan komt er verder niet zoveel bij kijken... en wil je tog brute pk's leg dan een stapeltje met geld neer... en ga dan evo of speed rijden...inclusief ±28mm carb etc...

Evolµtion said:
ja maar ik zit met mina horizontaal, maar toch bedankt. grtz

waarom zeg je dit? je begrijpt er echt geen fuck van hè? knul... Hij geeft alleen maar voor beelden voor mina hor.. en niet voor iets anders...
DE TIP VAN JIP:
Beter koop je mallossie evo 9 ventiel dopjes... dan heb je pas bruute pk's..

Status
Not open for further replies.
Back