iemand tips voor het verbeteren van het voorlicht?

AeroXtreme

Aerox Lover
Heeft iemand tips voor mij om mijn voorlicht te verbeteren van een aerox ik zou graag zoveel mogelijk lichtopbrengst willen hebben omdat ik vaak in het donker rijd daarom zat ik te denken aan xenon lampen??

alvast bedankt

aeroxtreme
 
Advertisement - register to remove this

xenon werd dacht ik iets warmer als normale lamp.. en ik geloof ook niet dat xenon in dezelfde model lamp geleverd word als die standaard in je scoot zitte..k weet wel dat xenon bij de halfords in de koplamp van een mt past.. maar in een scooter zie je het niet vaak... mischien de pootjes van zon lampje wat bijbuigen zodat je em gewoon in de standaard houder kunt draaien?...



ps: op me oude appie sr had ik bij een autozaak 2 lamphoudertjes gehaald met haakse bocht en van autostyle 2 halogeenspotjes in die maat.. hele zootje gemonteerd boven het voorwiel, aangesloten op de accu en met een schakelaar in het dashbord..dat werkte echt perfect ik genk wel zon 250% meer lichtopbrengst!

in ieder geval succes ;)
 
Younesse said:
Die tnt koplampen hebben halogeenspotjes, misschien geven die meer licht?
Die dingen stralen recht naar beneden zodat je gene flikker ziet int donker +pippi+ Net als BCD spul, maar mooi is het wel :p
 
in die koplamp zullen vast gewoon auto lampen gaan toch.
dan koop je bij de halfords die nieuwe van philips, kosten een paar knaken (30 euro ofzo) maar lichtopbrengst is wel veeeel beter.
 
In een Aerox lamp zit toch maar een lamp?

Anders maak je er 2 in. Aan allebei de kant van de lichtunint een goede Philips lamp oid.
 
ik zie jullie over xenon tikken

je bedoelt de h4 h7 halogeenlampjes met ZOGENAAMD xenongas

we hebben ook echte xenon alleen daarvan is de goedkoopste (GA FF GOED ZITTEN) 399 euro de daaropvolgende is 599 euro

tis maar wat je voor je scoot over hebt natuurlijk:p
 
Back
Top