Iemand recent binnen 1 jaar rijbewijs B gehaald? Welke theorie boeken heb je gebruikt?

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ik ga volgend jaar hoogst waarschijnlijk op voor me B rijbewijs als de financieen het toelaten.. Heb dit nodig om verder met me leven te komen. I.v.m andere baan dat waarschijnlijk een heel stuk verder van huis is...

Nou heb ik ergens nog vrij oude theorie boeken liggen van 2004 of zo.. Alleen deze zijn dus niet meer actueel..

Ik zoek daarom een nieuwe theorie boek en een vragen cd-rom erbij zodat ik ook toetsen en vragen kan leren..

Vraag me daarom ook af welke theorie boeken heb je gebruikt..??

Het gaat me dus om of ik waar voor het geld krijg, welke theorie boeken ik voor welk geld krijg.. Soms zijn de boeken slecht samen gesteld en zijn ze de duurdere prijs het ook niet waard.


Ook gaat het erom dat er lekker veel oefen vragen erin staan, en of dat de taal die erin staat niet te moeilijke woorden worden gebruikt die je nog eerst moet ontcijferen.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb zelf in begin 2018 rijbewijs B behaald. Hierbij 3 klassikale lessen gehad. Verder heb ik ook theorieboeken gebruikt van 2004, en een programma uit 2005. De meeste situatie zijn nog wel hetzelfde, vooral wat kennis/theorie vragen zullen verschillen
 
Ik heb begin 2021 theorie examen voor de auto gehaald. Eind 2020 kreeg ik van mijn neef een oud examen 2015 oefenboekje.Daar zaten 500 examenvragen in met korte uitleg bij de antwoorden. Ik heb ook nog via Google gezocht op bv “theorie examen oefenen” . Dan kom je ook een heel end. Er zijn geen grote veranderingen in de verkeers regeltjes de afgelopen jaren. Nieuwe dure boekjes zijn echt niet nodig.
 
Ik heb alle gratis theorie toetsen van brommer, auto en motor gedaan. In 1x gehaald.
Post automatically merged:

en heb ook heel veel blik op de weg gekeken
 
Back
Top