iemand moet me toch een keer

dj

Well-Known Member
weet iemand voor mij hoe ik ken hacken of een site waar staat hoe het moet. ik word er gek van. van die achterbakse homos die mij zitten te beledigen. ik wil ze gewoon goed terug pakken om hun computer te CRASHE.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

nou ik hoor het wel
mzzl jer

Advertisement - register to remove this

als je het simpel wilt houden moet je sub seven ofzow downloaden, ff trojan naar hun uploaden en hacken maar....... hier is natuurlijk geen fuck aan, het is leuker om zelf zonder van die voorgemaakte proggies te hacken... maar ik weet ook niet hoe
biggrin.gif

Als je iemand goed wilt pakken moet je gewoon een z'n computer besmetten met een nuke, heb je dr zelf ook geen omkijken meer naar
smile.gif

Simpel is om Sub7 of Netbus te proberen. Kun je overal downloaden.

------------------
Aprilia Sr Racing Replica. Onbegrensd, sproeier 86, voor de rest standaard.

damn MAILBOM?? kiddo ga buiten spelen. Ennuh zomaar een pc hacken gaat je ECHT niet lukken! ten 1e moet je iemand hebben die de meest ranzige kut windows en alle poorten open heeft staan en er nix van snapt. En jij moet kunnen telnetten en passwords en sjit vinden loginnames guest account moet enabled zijn en das standaard niet namelijk.... dus weinig kans

------------------
Hi, I'm a signature virus

Subseven kunde downloaden van subseven.slak.org d8 ik. Anders kijk je toch gewoon ff op hacken.pagina.nl of hack.pagina.nl. Het is wel vet kut om iemand te "hacken" (tis helemaal geen hacken met dat sub7). Je moet namelijk eerst die server.exe sturen en welke amateur gaat die nou openen ?? En de meeste virusscanners kennen dit progje al.....

------------------
Aerox, onbegrenst, Polini Speed Control, Hebo Slipkoppeling, Hebo Gara

Back