Iemand misschien ervaring met coorens 2 wielers in geleen?

eurokit

Well-Known Member
Staff member
En dan bedoel ik de negatieve kant...

Zou wel eens willen weten of dat dit bedrijf locktide gebruikt om de uitlaat bouten vast te zetten.

En daarnaast zou ik graag willen weten, als ze iets kapot hebben gemaakt, wat er precies is kapot gemaakt..

Probeer een beeldvorming te krijgen hoe ze daar precies werken en dingen dus uitvoeren. Ik wil hierbij dus je eigen mening over horen, dus niet een aanvulling op de dingen die ik verteld heb.

Bij me nieuwe scooters miste er 2 schroefjes
Dekseltje van de accu beschadigd en op een kleuter manier proberen te maken.
Bij vervangen cdi, het bescherm rubber gesloopt en in deze staat terug geplaatst.
Ook de uitlaat bouten zitten muur vast.. Wil daarom graag eerst weten of ze locktide er voor gebruiken. of dat het om een andere reden zo vast zit.

Advertisement - register to remove this

Michelg

Member
Ik ben er zelf nooit geweest, dus kan er uit eigen ervaring niet zeggen hoe ze te werk gaan etc. Maar van vrienden hoor ik eigenlijk nooit wat negatiefs.

Overigens zou je Coorens ook kunnen appen en het een en ander vragen, bijvoorbeeld over de uitlaatbouten. Mocht je er behoefte aan hebben natuurlijk :) .

Floris van bommelstijn

Boris the blade
Nope, geen ervaring met deze lieden.
Maar men moet niet uit het oog verliezen dat dit ook gezien kan worden als smaad!
Dit gezegd hebbende is het natuurlijk ridicuul om de uitlaat bouten en/of tapeinden vast te zetten met loctite!?

Normaliter wordt dit gebruikt voor de bouten van bijvoorbeeld de velgen en/of wiel.
Zo te horen/lezen zijn het dus prutsers eerste klas....:p wat dan wel weer :mad: is!

Advertisement - register to remove this